2008年10月16日 星期四

我的美麗日記面膜

我的美麗日記面膜, 之前台灣女藝人大 S 係佢本美容書介紹過後, 紅偏台灣, 好多 sis 去旅行都會大量入貨, 香港拍賣網及格仔舖都有水貨賣, 近期萬寧引進左, 可能小試牛刀, 只有 $18/2片裝, 價錢偏貴, 但有正貨保證有信心 D, 好多人都會買黎試下, 近期 BE 有人話萬寧有 10 片裝及 11 片裝體驗限定組賣, 好多人急不及待掃貨, 我擔心放工買唔到, 咁啱男友係 APM, 就叫佢幫我睇下有冇, 點知無11片裝, 想買納豆都無貨, 就買左黑珍珠試下, 到放工都係死心不惜想試11片裝, 係德福唔見有, 要去官塘翠屏玩 Yoga, 雖然有 D 趕時間, 但途經萬寧都走入去望下, 點知皇天不負有心人, 真係俾我見到 11片裝, 得返最後一盒, 呵呵, 唔好講咁多即刻去相!!!


黑珍珠奈米面膜 Black Pearl Mask $69/10pcs



體驗限定組 $69/11pcs, 包括....

納豆奈米面膜 Natto Rejuvanating Mask
Q10奈米面膜 Q10 Rejuvanating Mask
冰沁活氧奈米面膜 Cooling Mask
蘋果多酚奈米面膜 Apple Polyphenol Mask
普羅旺斯薰衣草奈米面膜 Provence Lavender Mask
清酒酒粕奈米面膜 Sake Yeast Mask
珍珠粉奈米面膜 Pearl Powder Mask
紅酒多酚奈米面膜 Red Vine Mask
保加利亞玫瑰奈米面膜 Bulgarian White Rose Mask
黑珍珠奈米面膜 Black Pearl Mask
蘆薈奈米面膜 Aloe Mask



晒冷



想試既 sis 唔洗擔心, 聽講萬寧會 keep 住入貨架。
用後感遲 D 分享啦!!

沒有留言:

張貼留言