2008年10月31日 星期五

大掃除 - 2008年10月

成日 post 買左 D 乜新野, 我唔係買返黎擺架, 好努力咁清 stocks, 以下係10月份用晒既 Skincare及Sample, 部份用完丟左個樽無影相!




Kao Curel Cleansing Gel
係日本買既卸妝 gel, 上面後按一陣會由 gel 狀變油狀, 好爽唔 lup, 好易乳化, 但卸防水產品就唔太夠力, 無敏感無出粒粒, 已經用左3支啦。 


Nuxe Floral Toning Lotion
係 sasa 買野換購, 好香香薰味, 但用左幾日有少少敏感, 之後用黎溝綠豆粉敷面或浸濕化妝棉做 Toner Mask, 之後要過水, 唔係塊面好易會紅。

L'oreal Collagen Filler
主要用黎搽頸去頸紋, 但唔覺淡到。

Shiseido Anessa Townuse Mild Suncreen SPF 43 PA+++
Anessa 既防曬能力真係好強, 用左佢無黑到, 但呢款有一般高度數防曬既缺點, 塗後令皮膚較乾, 可能防曬主要成份 zinc oxide 抽水抽油既關係吧, 另外呢款防曬有少少淡肉色, 有調色作用, 可作 Makeup Base, 但本人膚色白, 份量太多用後好死白, 但防曬唔搽足夠份量係無用架, 我會用一毫子量搽全面(已經比平時少左), 有同事笑我似女鬼... 証明對我黎講唔可以單用, 之後溝 BB Cream 用就好 d 無咁白同乾, 現日本出左新版 spf 46 pa+++ 我都唔敢試, 改買 spf32 pa+++ 無色防曬。

彩豐行 Joseristine 青瓜面膜
gel 狀 mask, 無彩豐 ki 美白 mask 咁好用, 只係好爽唔 lup, 氣味幾清, 敷後無乜特別。


O'slee Hydrasmooth Eye Mask
開 倉買既, 見 $10/5對咁平買黎試下, 腰果型敷唔到上眼皮位, 都 ok 補濕, 但淡黑眼圈眼袋就唔覺有效, 我好少敷 eye mask 比較唔到, 敷後無過水就搽 eye cream, 都無敏感, 我對眼好易敏感, 有時搽 eye cream 都會眼痕, 平平地買黎用都唔錯既。


Watsons 燕窩面膜
都係見平又多人話好用, 好奇而買黎試下, 初初敷對眼好澀, 但成份無寫有酒精, mask 好多精華, 面膜紙質地厚, 敷好耐都唔乾, 但 BE 多人講之後加價, 貴左一倍唔抵買, 差唔多價錢我會揀我的美麗日記。


Skin79 BB Cream spf15 (銀色Tube裝)
舊 年好 hit 既韓國 BB cream, 可以修護, 美白, 潤膚, 調色, 遮瑕, 講到係一支萬能面霜咁, 用後膚質唔覺有改善, 質地較厚及焗身, 唔可以搽太多, 夏天用會好 lup, 一定要上碎粉, 唔係好快溶, 遮瑕效果真係唔錯, 而且會 match 膚色, 我當 base + fdt 咁用, 亦好耐用, 細細支用左一年有多, 但個人較鐘意濕粉既妝感。

彩豐行
Joseristine Rose Body Lotion
好香玫瑰味, 冬天用都好夠潤, 但春秋季就有少少 lup, 價錢平不過開封後半年內要用完, 但我未用完已經夏天, 之後好少用, 放到而家都無乜問題, 無變壞就繼續用, haha, 好慳家!!!


雪花秀宮中蜜皂
打開已閒到好香中藥, 洗面時好醒神, 洗完好乾淨, 雖然係皂, 但一 d 都唔乾, 有人話去暗粒好有效, 但我無乜暗粒, 所以唔清楚, 個呢價錢雖然唔算平, 但好襟用, 一舊可以用 3-4個月, 以一盒三舊計可以用成年架, 除開都 ok 呀, 我已經用左三舊大(貨裝80g) + 一舊細(Sample 不過都有 30g 可以用1-2個月), 近期出左新版, 由 80g x 3 轉左 100g x 2, 價錢不變, 皂盒改皂碟, 個皂碟係玫瑰通花圖案, 好華麗好靚架。

Nivea Body Good-bye Cellulite
好懶搽, 用左半年先用完, 但呢支好似無乜用, L'oreal 有效D。



Samples :

Biotherm Clarifying Lotion
Isa Knox Multi Moist Cream
雪花秀雪映冰肌常白日霜 x 4
Isa Knox 防曬霜
Shu Uemra Base Cream
Missha Liquid Foundation
Dior Extreme Fit Foundation
Shiseido Maquillage Liquid UV Foundation
Vichy UV Activ Daily Protective
Clinique Supermoisture Makeup
RMK Make Up Base & Liquid Foundation
SK-II Signs Trans Foundation
Kenzoki Smooth Bamboo Water
Kiehl's Sodium Oil Free Moisture

因為用晒 Skin79 BB Cream, 所以清晒儲左幾年既 Makeup Base & Foundation Samples, 咁可以開 6月份買既 Givenchy Liquid Foundation 啦

打完咁大段發覺, 原來我一個月都可以清到咁多野喎, 但點解個櫃都仲有咁多既

沒有留言:

張貼留言