2008年10月11日 星期六

又買左野啦!!!

噚日等男友放工, 無無聊聊走左入卓悅, 點知又洗左錢!!



左 : Shiseido Water in Lip (櫻花色) - $24
右 : Utena Selama Honey Massage Pack - $65




用後感 :


我 好鍾意 honey 味既野, 見到呢款 mask 就好想試, 呢款係按摩 mask, 黃色 gel 狀, 吱出黎真係好似蜜糖, 好香蜜糖味, 搽上面按會發熱, 盒面說明話按 1分鐘, 然後敷 2-3分鐘後過水, 我皮膚薄易敏感, 唔敢按咁耐, 只係按左 2-3下, 真係好熱, gel 狀質地但唔 lup, 好易洗甩, 但敷完唔覺好乾淨, 補濕亦唔明顯, 好彩支野唔太多, 120g 應該好快用晒。

後加用後感 :
過左幾日用第二次, 敷左1-2分鐘先按, 無發熱感, 同埋好好推, 按完再敷 10 分鐘, 過水後好潤好滑呀, 呵呵 , 對佢有少少改觀啦。




用後感 :
雖然我有好多潤唇膏, 但 見到呢支個包裝已經忍唔住啦, 仲話有櫻花色, 又係 Shiseido 出品, 更令我心動, 扭出黎係好淺既粉肉色, 無味, 但搽上咀係無乜色架, 只係有少少珠光, 質感唔硬, 好易搽, 而且好夠潤, 唔 lup 咀, 之前用過曼秀雷敦既有色潤唇膏, 唔夠潤不特止, D 色又好紅, 可能我本身唇色淺, 真係好唔自然既紅, 呢隻就唔會囉, 但用呢支都要再加 lipstick / lipgloss, 淨搽佢真係無乜色, 除非想要 nude lip 效果啦。

同系列有原味(無色無味), 防曬, 薄荷, 草莓味, 波蘿味, 啤梨味, 企係卓悅都諗左好耐, 想買埋支草莓味架, 但屋企真係太多野未用, 或者用完呢支下次買草莓味試下先。


引用 :
http://www.shiseido.co.jp/products/s0104pdt/view/pdt00002.asp?SHOHIN_C=87334

沒有留言:

張貼留言