2014年3月17日 星期一

It's Skin Prestige Creme D'escargot 晶鑽蝸牛面霜

去韓國前做過下功課, 睇下有咩必掃, 見呢個蝸牛 Cream 好多人讚, 修復皮膚唔錯, 價錢雖然貴少少 (比起其它品牌), 但都要買黎一試, 另外我仲買左同系統既精華 + 眼部精華套裝, 面膜, 都開晒黎用, 遲 d 再同大家分享, 但買完係行程最後一日, 去另一間 It's Skin 竟然蝸牛系統有 8折, 激死我, 原本可以慳返 $180, 買多樣野都得呀.... 嗚嗚嗚...

名 稱 : It's Skin Prestige Creme D'escargot 晶鑽蝸牛面霜
價 格 : W60,000 (約 HK$420)
容 量 : 60ml


產品介紹 :

粘蛋白是蝸牛分泌的粘液性蛋白質, 具有可將裂殼還原的驚人再生能力。粘蛋白中還含有大量的軟骨素, 可提高肌膚的彈性, 為肌膚持續性提供水份, 保護受損的細胞快速再生。同時還添加表皮細胞生長因子 EGF (Epidermal Growth Factor), 最大化發揮再生的協同效應, 是一款創造奇蹟的蝸牛面霜。



60ml 容量唔細, 但個盒真係超巨大, 成套 box set 咁, 如果托人買, 一定要丟左個盒, 唔係實俾人鬧爆



唔好以為丟左個盒就 ok, 個罌先係致命傷, 好似粒鑽石咁真係幾靚, 但真係太大啦, 咁睇好似無乜野...



大家睇下, 有我成隻手掌咁大.... 而且都幾重, 每次要拎出黎搽, 我覺得好煩, 樽口細, 入面又好深, 所以我會入落罌仔, 咁就方便 d, 又唔洗拎黎拎去



白色 cream 狀質地, 都幾 creamy, 但好易推開, 好快吸收又唔 lup, 皮膚覺得好滋潤



係冬天最乾最凍果時開, 夠滋潤又唔會 lup, 最驚喜係轉季皮膚唔穩定, 成日紅紅地好似想敏感咁, 用左佢真係有修復作用, 塊面穩定返多, 連之前敏感左好耐既位都無再敏感, 所以連個印都淡返晒, 估唔到蝸件成份真係咁堅, 難怪咁多人推, 用果時好乾, 所以我都豪用, 而家天氣就有少少潤左 d, 用左 2個月, 已經差唔多用完啦, 不過真係唔錯, 有朋友去韓國都係托佢入手先




沒有留言:

張貼留言