2014年3月29日 星期六

清貨 - 2014年1 - 2月


SkinMedica TNS Illuminating Eye Cream
she.com rosy kit 內既 sample, 之前都用過之貨裝, 不過感覺無咩等別, 有少少滋潤, 唔太 lup, 無起粒粒

Bicelle Hydra B5 Gel
好好用既補濕精華, 敏感時或療程後都岩用, 用佢再化妝都唔會起擦膠碎, 不過冬天用量大, 會用得好快, 我會加少少 face oil, 咁就又補濕又滋潤啦, 缺點係貴囉, haha


BareMinerals Original Foundation N10 Fairly Light (按此)
用左好耐, 終於都清到, 我皮膚乾又毛孔大, 唔係咁岩用 Mineral Foundation, 所以我會溝碎粉用黎定妝, 但佢有少少閃, 唔可以用太多


Ettusais Lip Essence (color) (按此)
都幾好用既, 有少少色, 但唔算好潤, 不過有色夜晚都唔用得, 日頭用都 ok, 只係成日飲水或食野既話, 要補密 d 囉


Sukin Nourishing Lip Treatment (按此)
呢支好好用, 香味係甜甜地, 夠潤唔 lup, 用完個咀會柔軟左, 一支都好襟用, 不過係 or 產品, 保質期較短, 所以開左要盡快用完




Vichy Normaderm Hydrating Care (按此)
0岩油性皮膚多 d, 好爽身, 冬天我用唔到, 所以用左黎搽頸, Vichy 產品話好好, 又唔係, 話差又唔講得, 只係用係我皮膚無乜效果


Swiss Doctor Collection Plus
朋友送既, 係生物纖維面膜, 好正, 補濕, 又唔敏感, 不過價錢唔平



Whoo JaSaeng Essence (按此)
后最出名既秘貼精華, 所有皮膚都啱用, 類似打底精華咁, 可能韓國較乾, 質地都比較潤身啲, 夏天用唔錯, 我朋友係美國乾燥地方, 佢話好好, 用左真係唔乾, 但香港夏天都未必用到, 用後皮膚係細滑左, 毛孔細左啲, 但太貴, 未必再捨得買黎


 肌研 es 敏感肌用化妝水
屋企無晒 toner 存貨, 咁啱見萬寧有折就買黎試下, 水狀質地, ok 補濕, 好溫和敏感時用都無事, 但又無咩特別

AtorregeAD+ Skin Solution (按此)

敏感時急救幾好, 真係可以降紅, 消炎, 搽左都無咁痕, gel 狀但好易吸收, 係價錢貴左啲

AtorregeAD+ Skin Treatment (按此)

好補濕既 toner, gel lotion 狀, 好溫和, 皮膚好乾時搽佢即時有飲飽水咁, 而且溫和, 任何皮膚都用得




沒有留言:

張貼留言