2013年10月29日 星期二

Max Factor 3合1無瑕持久粉底液


之前行 sasa, 見到 Max Factor 呢支粉底新出, 仲有支粉底掃送, 價錢又抵玩, 試上手質地唔錯, 幾水潤, 好薄又易推, 個色都幾, 所以就買黎試下, 不過我實在太懶, 其實想出文好耐, 但差唔多用完先有動力打文

: Max Factor 31無瑕持久粉底液
: $148
: 30ml

擁有高效持久的效果,一支同時達到「底妝、修正及潤飾」的功能,帶來長效細緻的妝容,充分滿足愛美女士們的需求。31 無瑕持久粉底液先為肌膚打造一層持久啞緻的底妝; 配方中的微細遮瑕粒子能有效修飾瑕疵及細紋,更可對抗外來物質的侵害,如汗水和油脂,不會出現滿面油光的情況;最後,SPF20配方可為妳的肌膚帶來全天 候的呵護,其吸油粒子亦有效減低底妝溶化的情況,整天都保持粉嫩無瑕的啞色妝容。



泵裝幾方便, 每次用 2泵就夠, 不過佢都唔算好 liquid , 所以用淨返 1/4度已經泵唔出, 要倒轉個樽黎放, 然後每次要了出黎用。我用 40, 係偏白既色, 但都幾 match 我膚色, 可以遮到我偏紅既膚色, 用左全日都無變暗
 


幾鍾意佢個質地, 唔太稀, 唔會滴成手都係, 唔太杰, d 乳液狀咁, 好易推, 推開都幾算薄身



支掃都唔錯, 雖然掃頭細左 d , 但掃鼻翼, 眼呢 d 位就幾好, 而且掃毛好滑, 又夠密, 唔會有掃痕, 不過我懶洗掃, 所以都好少用, 會用粉樸上粉多 d


遮瑕效果都有中度, d 斑斑都度到 8, 唔太深既印都可以遮到, 簡介話可以 3 in 1 做埋 base + fdt + concealer, 佢個質地都唔乾, 所以唔洗搽 base ok, 唔太多野遮既話, concealer 都唔洗點用, 只要係想遮既位印多少少粉底就 ok, 雖然有少少潤, 但完妝個效果係啞色唔 lup 手既, 論持久度既話, ok, lunch T 位會出少少油, 用紙巾印下都 ok, 唔會溶到無晒, 反而係我夏天勁出汗, 俾我抹甩晒多 d




開黎用既時候係 7月份, 夏天最熱既時候, 所以都唔會焗住皮膚, 不過近排一轉天氣, 濕度勁跌, 就覺得乾啦, 雖然未去到裂, 鼻位已經有甩皮啦, 好在我返工差唔多日日用, 4個月就已經用完啦, 時間啱啱, 我可以開支秋冬用既粉底啦

以價錢黎講佢既質量真係唔錯, 拍得住大牌子, 如果唔係成日化妝, 或者 budget 唔多, 買呢支都唔錯, 0岩大部份既混合性皮膚用, 但如果太乾性或者冬天, 佢就未必夠, 除非係油性皮膚啦


沒有留言:

張貼留言