2013年10月15日 星期二

清貨 - 2013年 8 - 9月


上個月忙搬屋, 阿囡夜間就我自己揍, 所以都好忙, 唔好話出文, 連開電腦 / 睇電視既時間都無, 有時想做下自己野都唔得, 而家阿囡同我都開始習慣新屋, 等佢訓左我都可以抽少少時間打下文啦, hehe
其實 10月初都去左韓國旅行, 買左少少護膚品, 希望大時間同大家分享下啦

好幼維既碎粉, 效果好薄好自然, 控油效果都好好, 0岩夏天用, 不過個盒既設計雖然可以扭實, 唔會飛到周圍係, 但用到底其實都仲有少少, 唔到出黎, 用唔到有 d 浪費

Bio-essence Deep Exfoliating Gel
都幾溫和, 用係面都無敏感, 用完無晒死皮, 塊面好滑

油狀既精華, 夏天可以當埋面霜咁用, 但我會溝 toner 做精華, 唔會咁潤, 但開左 3個月內要用完, 所以有時用埋黎搽肚, 肚紋淡左少少

Pond's Pure White 潔顏泡泡
泡泡洗面一般較乾, 但呢支唔算乾, 一按就用得幾方便, 不過都好快用完


用左好耐, 之前都有用過, 滋潤多過保濕既 mask, 冬天用0 d, 夏天用會覺得有點油, 而且價錢唔平, 50ml 10次都就用完

質地都唔錯, 不過美白效果唔見明顯, 而且用完佢化妝會起屑屑, 只可以夜晚用

濃度唔算低既美白精華, 但都無敏感, 見到 d 斑都淡左少少


Innisfree Rose Clear Skin
原本都想出文講下, 但太忙用完都未出到, 不過呢支無乜特別, 香味濃左 d, 只係好抵用囉, $88 250ml 都幾大支架

雖然價錢唔平, 但真係勁襟用, 每次用 2泵已經夠搽面連頸, 一支用到大半年, 我鍾意佢多過皇牌 moisture cream

冬天滋潤限量版, 雖然係夠潤又持久, 但有 d lup , 我唔係咁鍾意, 而且佢質地較厚身, 用完佢再搽 lipgloss 既話就好黏又唔出色


DIY Cleansing Oil 用完, 貪方便都係買返 biore, 依然好用, 買果時見送防曬 sample, !!!

Etude House Baby Choux Base #2
新出已經即刻去買, 都唔錯, 質地好滑, 又有調色作用, 趕時間出門口, 單用佢加碎粉都 ok, 有少少保濕, 但秋天用就開始有 d , 鼻位會甩皮, 個罌太扁, 用到底側邊位好難了出黎, 新出 tube 狀方便 d, 又輕, 帶出街都方便

好溫和既美白精華, 所以效果唔係太明顯, 但就無令我敏感, 同埋補濕效果幾好, 用左佢膚質有改善, 不過開架貨黎講, 價錢都唔平...

之前換落既 sample, 神仙水初初用效果幾好, 但用得一段時間, 效果就唔多覺而且價錢貴, 唔會 keep 住用 lu


沒有留言:

張貼留言