2012年12月23日 星期日

Cathy Cat Aqua Sun Pact SPF 50 PA+++

底妝類 - Makeup Base, 粉底, BB Cream, 碎粉等等, 我都用得唔算慢, 但粉餅 / 2 Way 就慢好多啦, 因為皮膚較乾, 用粉餅狀毛孔、乾紋更明顯, 所以呢盒乾粉買左一段時間先開黎用....

名 稱 :
Cathy Cat Aqua Sun Pact SPF 50 PA+++
價 格 : $198
容 量 : 17g


因為實在太耐, 上官網都無左呢個產品囉, Cathy Cat 彩妝, 係 Isa Knox 有得賣



個包裝粉藍配白色, 都幾夏天, SPF 50 咁早, 補妝可以補埋防曬



配備 2個粉樸, 都幾軟, 不過略嫌薄身左 d, 所以我都係用掃或自己用開既碎粉樸黎上




好似有 2個色揀, 我呢款係淺色既, 試係手都 ok, 但用上面就有少少偏黃, 但都可接受, 粉質都幾幼滑



我 主要係用黎朝早定妝 (當碎粉咁用), 所以會厚少少, coverage 唔錯, 色斑暗瘡印都遮到, 不過就好似我頂頭所講, 皮膚乾用粉餅既話毛孔同乾紋就會顯眼 d, 但唔太近睇其實都 ok 既, 不過皮膚乾, 所以都較易甩粉, 所以唔夠持久, Lunch 後都要補下



日日用, 用左 2個月, 已經見底啦, 天氣開始轉, 要快 d 用埋佢先, 唔係又唔知放幾耐啦... haha

沒有留言:

張貼留言