2012年12月12日 星期三

清貨 - 2012年11月

因為相機張記憶咭壞壞地, 加上我又懶, 所以今個月既清貨文遲左咁多先出.... 遲 d 我放產假可能都無時間打文, 所以都唔分開 skincare 清貨, 同 makeup 既凹凹賞啦, 一篇出晒算, hehe




NARS Loose Powder – Snow (按此)
都用左好耐, 35g 好大盒, 因為個色比較白, 我溝左 Bourjois 黎用, 所以用得更加耐, Nars 個盒幾好, 用碎粉樸上既話份量唔會拎好多, 0岩0岩好, 所以我用完都留返個盒

BRTC Vitaizer White Gel (按此)
有 d 橙色粒粒精華, 幾得意, 可能年紀唔細, Gel 狀野都唔夠潤, 所以效果唔算太明顯, 多數用黎當 mask 厚敷

Bioderma Hydrabio Mousse Cleansing Foam (按此)
估唔到泡泡 Cleanser 都用到 4個月有多, 雖然只係朝早用, 但佢都唔錯, 好多泡, 潔力 ok 又唔會乾, 以佢既襟用度, 價錢都算平

Olive Water Drop Essence Hand Cream
舊同事係韓國買既, 應該都好平, 我見唔少人用黎做手信, gel cream 質地, 一按會變左水咁, 唔算好潤, 但平平地既話都 ok




Caudalie Vinosource SOS Thirst Serum (按此)
0岩敏感皮膚用既精華, 質地都幾水狀, 唔會令皮膚有太多負擔, 不過轉天氣就有少少唔夠潤

Loreal Derma Genesis Gel Cream
我都唔記得係咩抽獎抽中既禮品, 因為佢係控油收毛孔系列, 我唔太敢用係面, 所以只係用黎搽頸, gel cream 狀質地, 好爽身, 應該幾0岩油性皮膚用

Vichy Liftactiv Serum 10 (按此)
潤身既精華, 不過有時皮膚唔穩定時搽完有 d 紅同拮拮地, 但都無引起敏感, 但我唔係咁鍾意呢種感覺, 快手用埋算

日本藏人美白潔面皂 (按此)
都唔錯既潔面皂, 初初用可能會覺得有 d 乾, 但習慣左就 feel 到好乾淨, 用起泡網可以捽到好多泡, 但轉季我都驚之後會太乾, 始終係皂嘛, 所以都快手用埋佢

SK-II Facial Treatment Essence (按此)
都用左幾支啦, 都唔錯, 但價錢太貴, 暫時唔會回購住 lu


 
Sample

Estee Lauder Cyber White Moisture Lotion
Sofina Primavista Multi Cover Base UV
Sulwhasoo Balancing Emulsion
Sulwhasoo Balancing Water
Kanebo Dew Superior Moisture Concentrate I
Kanebo Dew Superior Lift Concentrate Cream
Paul & Joe Moisturizing Foundation Primer
日本藏人純米美白乳霜
日本藏人美肌魔法水 


沒有留言:

張貼留言