2011年12月16日 星期五

SK-II 初體驗

今年生日時撞啱 sogo 有 promotion, 見 SK-II 有個入門套裝唔算貴, 2款皇牌產品都係我想試既, 就買左 set 送俾自己做生日禮物啦



神仙水套裝 $420, 包括 Facial Treatment Essence 神仙水 75ml, Skin Signature 15g, 新 join member 送左 Facial Treatment Mask 一片, 即係買神仙水送另外2樣野

 


SK-II Facial Treatment Essence 護膚精華 (神仙水)
$420 / 75ml, $790 / 150ml, $980 / 215ml

擁有美麗而且容光煥發肌膚的必需品,Pitera™ 護膚液的神奇功效幫助調節肌膚自然更新週期。適合各類型皮膚使用。

透明水狀質地, 氣味怪怪地, 但都可以接受既, 因為支神仙水都唔平, 所以我好慳家咁唔用化妝棉而用 手上, 用手上加埋體溫, 我覺得會吸收得好 d, 一支 75ml 都用到 2 個月, 使用期間覺得塊面無咁乾, 膚質嫩滑左, 唔係太敏感既時候都用到, 反而結婚前宅男都叫我幫佢搽, 佢平時乜都唔用, 佢既效果就非常之明顯啦, 白左滑左, 毛孔收細晒, 無爆瘡 d 暗瘡印都淡晒, 塊面仲好彈手添, 佢都好開心, 晚晚叫我幫佢搽添, haha 

 



SK-II Skin Signature 全效活能再生素 
$640 / 50g, $980 / 80g

萃取自意大利塔斯卡尼的橄欖精粹,能5倍活化細胞中的抗氧化啟動基因ARE,促進肌膚自身抗氧化物質的產生,幫助細胞免受內外壓力的傷害,補充過去4年的流失,全面提升三重 Skin Power:肌彈力 x 緊緻力 x 亮澤力,有助肌齡逆轉!

雖然係罌裝, 但質地似 lotion, 白色稀身狀, 質地好薄易吸收, 無特別氣味, 唔好以為 SK-II 既產品都係油潤啱熟齡肌, 呢個 cream 好爽身唔 lup, 補濕度都好好, 又易推開, 每次唔需要用好多份量就夠搽全面, 15g 細細罌都用到一個月, 神仙水之後用佢, 可加強補濕及鎖住水份, 肌膚既彈性及緊緻度係有改善既

 


由於 2款產品都覺得唔錯, 我已經用完及回購左大 size 啦 (抵 d 嘛), 另外好幸運地係一個美容網站既年度抽獎中左罌 Skin Signature , 呵呵, 可以有排用 lu, 致於個 Facial Treatment Mask 我覺得無想像中咁好用, 所以唔多講啦, 亦無打算回購啦


 

沒有留言:

張貼留言