2011年12月26日 星期一

凹凹賞第16回

大家 Boxing Day 會做 d 咩呢? 拆禮物!? 我就無禮物拆, 所以搵晒 d 用完既化妝品出黎, 打下文啦, 有 d 2-3個月前已 用完, 不過想夾多幾樣野先出文



Orbis UV Cut Sunscreen on face (按此)
我覺得唔太好用, 當佢做 base, 但之後上粉會起碎, 單用佢 coverage 又唔夠, 質地有 d 乾, 越用越想丟左佢, 不過都好努力咁總於用完啦

 



Covermark Essence Foundation N10 (按此)
我 有 2罌 covermark 粉底, 自己買果罌係 BO10, 呢罌係試用既, 因個色有 d 偏黃, 所以我會溝 BO10 黎用, 隻 Foundation 真係唔錯, 夠潤, Coverage 高, 好貼又唔厚, 價錢唔平, 但每次用好少就夠搽全面, 好襟用, 日日用一罌都用到大半年, 另開罌 BO10 都得返少少咋, 我要努力清埋佢先得, 咁我就可以清下 d BB Cream, haha

 


Bourjois Mineral Enriched Loose Powder #02 (按此)
BA 揀左色俾我, 呢個色偏紅, 我本身塊面都容易敏感泛紅.... 不過粉質佢都好幼細, 幾滑, 百幾蚊 30g, 都好抵用, 但盒既設計唔太好, 個蓋合唔實, 好易倒瀉

 


MAC Cremesheen Glass - Partial to Pink (原來無出文寫過佢添!!)
好 耐之前用過 MAC 既 lipgloss, 但覺得質地好乾, 唇紋好顯眼, 所以對 MAC 既 lipgloss 有偏見, 後黎見好多人讚, 決定再試下, 果然真係好正, 呢支 lipgloss 我好鍾意, 色靚, 唔 lup 咀, 所以用得好快呀, 好少咁快用完一支 lipgloss, 應該會回購

 


Kiss Me 纖長鬈曲睫毛液 (按此) 

我本身睫毛唔濃密, 好幼好軟, 夾完好快又 dup 落黎, 用過幾款 mascara 都太重, 睫毛唔曲又易溶到變熊貓眼, 直至遇到 kiss me, 好好用既 mascara, 快乾搽完唔會 hi 到眼皮, 夠輕身又防水防油, 睫毛 keep 到鬈曲, 雖然夏天眼尾會有少少溶, 但可接受, 之前好抵用, 因日元升左, 佢都加左價, 但仍然抵用, 呢支其實仲用到, 不過開左咁耐, 都要丟啦



Paul & Joe Powder Foundation #30
個色黃左 d, 所以用黎做陰影, 粉質都 ok, 但我本身皮膚太乾, 唔啱用 powder 狀粉底



Merry Christmas~~




沒有留言:

張貼留言