2011年8月14日 星期日

Alqvimia 擊塑 V 極速瘦面

瘦面係大部份女仔都好想改善既, 因為身體都可以用衣著掩飾, 但係面部就好難啦, 尤其我呢 d 面圓圓加雙下巴既, 身形唔肥, 但因為面圓感覺都唔會好瘦

Alqvimia 全新推出既「擊塑 V 面提升療程」, 利用香薰油混合皇牌產品 Body Sculptor Oil, 以專業按摩手勢提升血液及淋巴系統循環, 以達致瘦面、緊緻效果



去到銅鑼灣 Alqvimia 專門店, 首先坐左陣, 然後職員俾杯熱茶我, 換上拖鞋, 感覺好 relax



療 程前美容師會幫我做左個陰陽機測試, +/- 20度身體都屬於正常, 如果超過就表示身體開始出現問題, 要留意下啦, 測試後我指數係偏陽大約 20度, 所以用返陽性適用既香薰油, 就係上圖藍色果支, 係一支混合幾款香薰既油, 有好香既檸檬草味, 而陰性就用紅色既香薰油 (忘記拍照)



做完測試就入房啦, 房間環境好舒服, 設備齊全, 地板同天花都有裝飾, 令人有種放鬆既心情, 配合香薰油, 更加事半功倍添



然後就開始啦, 為左要好好享受, 過程我就無影相啦, 做左以下步驟

1. 卸妝、頭部穴位按摩 - 卸眼妝時, 會做埋頭部按摩

2. 潔面、爽膚 - 用依蘭依蘭潔面乳潔面, 首先深呼吸三下依蘭依蘭既香味, 然後先搽上面, 潔面後再用玫瑰花水爽膚

3. 去死皮 - 用海鹽加香薰油作磨砂, 美容師力度好輕, 手勢好舒服, 一 d 都唔痛

4. 深層清潔 - 用浸滿玫瑰花水既紗網覆蓋面部, 聞到淡淡既玫瑰香味, 再敷上灰色既死海泥

5. 按摩 (加入香薰油) - 到療程既戲肉瘦面按摩啦, 用預先揀左既陽性香薰油加 Alqvimia Body Sculptor Oil, 本身 Body Sculptor Oil 係唔可以用於面部既, 要專業美容師先得架, 手勢要快速, 但力度剛剛好, 唔好過份拉址到皮膚, 但按時感到面部有向上提升緊緊地咁

6. 水分面膜 - 敷上加入一滴香薰油既水分軟膜粉, 美容師話我皮膚較乾, 敷時可能會感到拮拮地, 但可能之前用左香薰油按摩, 皮膚軟化左, 完全無唔舒服, 仲涼涼地添, 係敷面既同事, 美容師幫我按肩頸, 好舒服差 d 瞓著添呀

7. 眼、面霜 - 搽埋眼霜及面霜鎖住水份



整個療程大約一小時就完成啦, 真係好舒服, 大家睇下效果啦, 雙下巴有收緊左, 面部輪廓有所提升, 但因為房間燈光較暗, 希望唔好嚇親大家啦, haha



療程後再做陰陽機測試, 由偏陽 +20 變為 +5, 越偏向 0 為之越好, 身體達致陰陽平衡



由於係 facial 房燈光不足, 返到屋企補拍, 面形係 firm 左, 而且膚質好滑, 暗瘡印及敏感既泛紅都有改善

Alqvimia「擊塑 V 面提升療程」試做價 $540 (原價 $900)
有興趣可以去 Alqvimia 專門店查詢 

銅鑼灣廣場1期2樓202號舖, 電話 : 2577 2333

沒有留言:

張貼留言