2011年3月1日 星期二

Cellution Colli-G 美白膠原淨肝素

女為悅己者容, 想靚除左每日保養護膚之外, 身體內在既保養都好重要, 身體質素佳, 皮膚問題亦會得到改善, 較早前去到 Cellution 辦公室進行簡單既資詢



環境好舒服, 擺放出 Cellution 既產品, 然後由 Dr Lai 安排進行簡單既問卷, 例如生活習慣, 飲食習慣, 皮膚有咩問題, 及想改善既地方...


 
因為我夜瞓, Dr Lai 覺得我肝火重及皮膚敏感, 就建議我服用Colli-G 美白膠原淨肝素啦, 話身體排唔到既毒素, 會係皮膚呈現出黎, 令我產生敏感症狀, 毒素唔除, 敏感都好難斷尾


 
Colli-G 抑黑活顏因子  HK$1850 / 60粒 x 500mg
由 多種天然草本植物精華及專利活化配方 Uva-binine®製成,能有效提升肝臟功能,針對抑制黑色素形成,提升真皮層之膠原蛋白彈性纖維之水平,同時加倍推動淨肝、護肝之速率代謝。產品經 香港浸會大學生物系進行多項功效及安全性科學測試,測試結果顯示,只需服用兩星期,肌膚質素即獲得全面提升,持續服用,更可有效擊退肌膚鬆弛、皺紋、色斑 等老化問題高達 90%。


 
服用方法 : 第一星期每日服食1次,每次1粒,由第二個星期起,每日服食1次,每次2粒或遵照醫生指示。如要得到最佳效果,應連續服食3個月。
*孕婦、糖尿病、高血壓、心臟病、嚴重病患者,使用前請諮詢醫生意見。

因我皮膚敏感嚴重, 我由第一日起就服食2粒份量, 建議我早上空肚服用, 可以令身體更易吸收


 
為確保產品的品質、功效及安全性均達到最佳標準,均委託香港浸會大學生物系進行多項臨床功效、毒性及安全性測試。(研究報告編號:SCS-2009-16)


 
服用前 : 皮膚有明顯既敏感症狀, 搽藥膏食敏感藥會好返 1-2日, 然後係同一位置又會再敏感... 持續左都 2-3個月, 皮膚底層缺水好乾, 有甩皮現象

服用 14日 : 敏感症狀明顯好左, 皮膚無泛紅, 睇落都白淨左, 服用期間因敏感無敷過任何 mask, 皮膚都唔覺乾, 最估唔到係服用後易入睡及瞓得好左, 連黑眼圈都淡左, 原本都無發覺, 但將相片合併就明顯見到啦



 
膚質睇落滑左有光澤感, 但斑斑就未有明顯改善


 
睇 完皮膚, 講下身體狀況先, 服用 2-3日, 雖然都係每日一次, 但排便有 d 困難, 過幾日就正常返, 服用初期敏感情況未見改善, 但到第10日, 開始慢慢減退, 第12日都無再起, 水腫有輕微改善, 面部及腹部無咁脹, 睡眠質素好左, 返工都無感覺咁疲倦, lunch 後都好少 "恰眼瞓", 服用時間越長, 感覺到身體慢慢有改善, 所以要有靚既皮膚, 唔單止搽抹護膚品, 身體都要配合, 均衡飲食, 適量運動, 早睡早起, 咁就會美麗又健康啦


Cellution
http://www.dr-cellution.com/tc/collig.asp
 
灣仔告士打道 200 號新銀集團中心 15 樓1501室

沒有留言:

張貼留言