2010年12月20日 星期一

收到 Dr Wu + 新化妝檯

今日返到屋企, 見到個包裹, yeah, 終於收到 Dr. Wu 玻尿酸保養精華液 10ml 啦, 上星期見好多 blogger 收到, 我先記得自己上網登記左咋, haha, 呢支精華想試好耐啦, 但屋企果 d 存貨未用晒, 又想等去台灣買平 d, 今次有成 10ml 試下, 正!!!



吸管裝, 遲 d 開用同大家分享下用後感啦, 不過可能需要較耐時間 lu



之前張化妝檯實在太多野啦, 又放唔晒 d 存貨, 平時都係一袋袋放晒係地下, 有 d 就放係檯底, 好幾個月前影既相, 大約係咁上下啦, 應該仲亂 d 添.... 個化妝箱係 muji 架, 都好實用, 只係我太多立雜野



宅男終於頂唔住買左張書檯俾我做化妝檯, 睇下整齊左幾多, 用具一目了然, 好就手, 下層我買左 d 膠盒仔分門別類, 仲可以熨入去收埋架 (原本係放 keyboard), 而且上面仲有 5格櫃俾我放 skincare 添, 執好晒後間屋都好似大左添呀



有張咁大既檯, 都想要塊大 d 塊方便化妝, 咁啱係精品店見到呢塊仿製 anna sui 鏡, $39 平平地即買啦, 呵呵, 都幾大塊架, 高度都有一尺長

沒有留言:

張貼留言