2010年12月13日 星期一

首份聖誕禮物 - Be' vish Fine Jewellery

又到聖誕, 又到聖誕!!! 話咁快仲有唔夠兩星期就係 X'mas 啦, 相信唔少 sis 都為買聖誕禮物而煩惱啦, 女仔就最容易諗啦, 所有以 Bling Bling 飾物配件相信係女仔都會鍾意既, 上星期出席左一個關於鑽石既 event, 位於上環既 Be'vish Fine Jewellery, 真係學到唔少野呀

上到去, 見到好多由設計師 Joanna Hui 設計既珠寶首飾, 好多都適合日常配戴或去晚宴使用既都有, 如果都唔啱心水, 可以度身訂造由 Joanna Hui 親自設計添

除左首飾仲有 d 甜品及好特別既中東小食, 我都係第一次試咋
 



好多首飾呀, 雖然平時較少配戴, 但睇到都好開心, 款式仲係出面大型珠寶店較少見既設計



試左 Tsarine Rose Champage, 擁有俄羅斯貴族的氣質, 艷麗的粉紅色, 帶微酸的草莓香, 跟清淡的菜式是最佳組合。





有後 Joanna Hui 就簡單解釋鑽石 4C 係乜野, 同埋點樣睇鑽石証書啦, 好多野唔聽真係唔知架, 咁去買野就無咁易俾人呃啦

Carat - Weight : 1卡相等於 100份, 半卡 50份, 相信好多人都清楚啦

Clarity Grade : 清晰度 - 完美無暇既鑽石係 LC級, 一般較少見, 價錢亦好貴, 一般我地買到既係 VS 及 SI 級, 已經係唔錯, 就算用放大鏡都唔係咁容易睇到黑點, 而且最好揀黑點係鑽石邊邊位置, 唔會影響到光度

Colour : 最白既鑽石係 D, 然後就 E, F, G, H 咁分, G 開始已有少少偏黃


Cut : 較常見既係 57 及 58面, 唔同品牌亦有佢地專利既切割方法, 目的都係增加鑽石既反光面, 提升光亮度

Joanna 唔止教我地睇鑽石, 仲教我地咩衣著應該配戴邊類首飾, 面型又啱邊種耳環頸鏈等等, 因為佢唔止係珠寶設計師, 仲學過化妝、配色、時裝.... 佢話所有靚既野佢都鍾意, haha, 相信大份部女仔都一樣, 貪靚係女仔既終身事業嘛



參加既 Blogger 每人都收到禮物, 係我第一份既 X'mas Gift 呀, 條鏈好靚呀, 清清地啱晒我呀




Tsarine Rose Champage www.parisaveur.com
Queeneco www.queeneco.com
Be' vish Fine Jewellery www.bevish.com

沒有留言:

張貼留言