2010年2月1日 星期一

Nature's 速效纖面護理

多謝 theZtyle x Nature's Slim Beauty 等我有機會試用今次既速效纖面護理
之前職員打黎時我咁啱剪緊頭髮, 又聽得唔係咁清楚, 就叫職員晏少少再打黎, 佢地好好禮貌, 而且無因為咁再搵其它人而放棄我, 等我可以做到個咁正既 facial, haha




入 到 Nature's 首先對返名啦, 然後 BA Grace 叫我等一陣, 斟左杯水俾我, 話做 facial 前最好飲少少水, 跟住就講解 "速效纖面護理" 既程序, 及要注意既地方, 今次係做機, 部機會較嘈, 但聲音唔算刺耳, 佢係會一吸一放既原理去按壓皮膚, 比用手力度均勻, 可以通淋巴達到纖面功果, 仲可以增加血液循環添

由於係星期六下晝, 都算多人 book, 所以大房(三張床) full 左, 我就好好彩咁可以去獨立房, 房間雖然有 d 暗同舊, 但都算幾乾淨舒服, 起碼一個人可以 relax d, 跟住就換衫啦, 呢個纖面護理會做埋肩頸, 所以要除晒全部上身衫, 淨係圍條毛巾架咋, 初初都有少少尷尬, 由其美容師觸摸到我心口時, haha, 不過大家都女仔 ok 既


咁換好晒衫, 就等美容師 Carmen 入黎啦, 佢叫我瞓底幫我蓋好毛巾, 問我凍唔凍, 如果凍可以加被, 好細心, 然後幫我卸妝潔面, Carmen 每搽一樣野, 或做任何野之前都會話我知, 用濕棉化抺面都會出聲, 話有少少涼涼地, 俾晒心理準備

之後就俾甘菊香薰油叫我大力吸三次, 可以放鬆身體, 再用香薰油幫我按下 d 淋巴穴位,
再敷清潔 mask, 係敷 mask 既時候就幫我按頭, 估唔到 Carmen 細細粒都幾好力, 我叫佢佢細力 d 添, 唔係都幾痛, haha, 可能我無出去做 facial 或按摩既習慣, 唔慣俾人掂, haha

跟住就搽瘦面 gel 係面及肩頸, 做機前 Carmen 俾塊境我望下先,
就開始做機啦, 部 機真係幾嘈, 有 d 似吸塵機咁既聲, 都可以接受既, 起碼我同 Carmen 都仲傾到計, 佢話左右每邊幫我各做 10mins, 做左邊先, 整左幾分鐘, 我已經 feel 到塊面有 d 收緊同向上提拉, 同埋塊面有 d 暖暖地, Carmen 話見到我開始左邊面無咁腫, 同埋暖暖地係血液循環快左, 做左 10mins 後, 佢再俾境我睇, 真係大細面喎, 個雙下巴收左少少, 面色亦 bright 左, 再做埋右邊, 我係右邊好過左邊喎, 未夠 10mins 都已經覺得緊過亦慶過左邊, 再做多1-2 mins, Carmen 就停手啦, 佢話右邊可以再做尖 d, 但唔想我大細面, 所以就停手啦, 我都覺得唔好咁貪心, haha

然 後敷補濕 mask 再倒模, 個補濕 mask 涼涼地好舒服, 做完機塊面真係有 d 慶慶地, 但唔係敏感紅果 d, 係似做完運動果 d 感覺, 跟住 Carmen 就出房俾我休息下, 合埋眼我都瞓著左, 但睇唔到鐘所以都唔知整左幾耐, 我估大約 10mins 啦, 跟住就抹乾淨塊面, 噴 Nature's 蔬果水, 好香好舒服, 搽 cream 就 ok 啦

然後我換返衫, 出去 Grace 問我效果點及填問卷, 我真係感覺到個雙下巴細左輕左, 照鏡都好明顯, 當然好滿意啦, 做機果陣都諗住 join course 架啦, 因為對我真係 work, 咁當然 Grace 都會 sell 下啦, 點知都唔算平, 單次 $488, 買
10次定 12次, 最少都要 $3xxx, 平均一次要 $280 左右, 我既預算係 $200 一次架咋, 雖然對好多 sis 黎講唔算貴, 但對我呢 d 成 10年無出去做 facial 既人黎講, 真係要考慮下啦, 好彩佢地都唔 hard sell, 我會諗下先佢地都好好笑容咁送我走... hehe

大家睇下個效果啦, 呢張係前一晚影既, 個雙下巴好誇呢, 我本身其實唔肥, 但唔知點解雙下巴就好勁... 塊面又圓...




做完纖面護理後返到屋企影既, 都明顯見到下雙個位個舊肉無咁 dum 啦, 同埋大家睇唔睇到我頸度好多啡色細點點呀, 我一路都以為係毛孔黎架, Carmen 話我知原來呢 d 係淋巴唔通積埋既毒素黎架, 做完個纖面 d 點點都淡色左




呢類纖面護理如果係大日子要影相既話, 做幾次效果明顯真係唔錯, 尤其好似我呢 d, 身唔肥, 但包包面雙下巴既 sis, 唔洗減肥減得咁辛苦, 但只係瘦身唔瘦面...
原來相機既微距係咁厲害, 平時照鏡都唔覺自己 d 皮膚係咁差架... 而且仲好多印添

沒有留言:

張貼留言