2010年2月21日 星期日

遲來的情人節禮物 + 近期購物

之前同男友提過我想要 Ettusais 呢支限量版 Melty Thouch Rouge, 首先俾佢中間既 jelly 糖心既設計吸引, 好似細個用既潤唇膏咁, 再睇埋個包裝好似糖果咁, 真係忍唔住, 雖然我已經好多 lipstick, 但 $165 唔係貴, 又適逢情人節, 有藉口買啦, 但太遲先買, 我想要既 Beige 色已經 out of stock 啦, 得返紅, 粉紅, 同埋我買呢支, 但包裝寫日文我都唔知呢支係咩色, 試係手係橙橙地既粉紅色, 但估唔到搽上咀變左 nude pink 喎




打開左係咁既, 但搽出黎都幾淡色但好潤, 唔錯唔錯



之前中左 ZA 新出 2 way 試用, 都唔錯, 可惜淨係得個 refill, 所以自己買左個 case $35, 可以拎出黎補妝 lu



放左個 refill 入去, 靚晒~~



另外上星期最紅星期五係萬寧買左少少野, 有九折好抵, 盒化妝棉仲送支潤唇膏添, 點知噚日見到出位價 $19.9 兩盒喎, 都係有潤唇膏送....

沒有留言:

張貼留言