2009年8月15日 星期六

Ipsa Facial - Sogo Club




之前係 Ipsa 買第 3次野, 會送一次 Facial / 化妝服務, 終於等到呢日啦, 我揀左深層補濕服務, 之前睇其它人既 blog 分享過, 大約都知做 d 乜既。


入到去間 facial 房, 都係一貫 Ipsa 既風格, 簡單既全白米色, 冷氣溫度適中, 仲播放 d 好柔和既音樂, 耐唔時有雀仔聲添, haha, 令人好放鬆, 好舒服。

首 先 BA 幫我做 skin test, 水分 30, 油脂平均 68, 面頰 96, T 位 41, 彈性 48, 肌膚紋理都扁平, 屬第三類混合性膚質, 油份反而面珠油過 T 位, 可能果日係天熱, 係街行左幾個鐘無吸油, 個 BA test 個位又唔準, 所以 d 數據咁怪, 同之前 4月份做果份 test 比較, 水分都係 30, 油脂就高左 19, 始終夏天熱好多, 油分高 d 都唔出奇, 彈性跌左好多, 足足低左 24.... 唉... 唔通之前用 stop 別再錯誤保養時, 搞到塊面乾晒, 連彈性都差埋 !?


跟住 BA 就叫我坐係張 facial 凳, 幫我墊毛巾, 箍頭髮, 都好細心, 然後較低張凳。
首先幫我用 Cleansing Oil 卸妝, Smooth Foam 洗面,  BA 好輕手, 好舒服, 發覺平時對自己既皮膚真係太粗魯啦, 然後用掃上 Clay Mask, 個 mask 要等 5 mins, BA 就較暗 d 燈, 叫我放鬆休息下。

過 左大約 5 mins BA 好靜咁入返黎, 用暖既濕化妝棉幫我抹甩 d mask, 然後搽 skincare, 首先係 Ltion EX 1, Water Massage 按一陣, BA 對手好暖, 按完用雙手包住全面, 令個 gel 更吸收, 搽 Metabolizer EX3 亦係同樣手勢, 用化妝棉上完再用手按, 好溫柔好輕力, Eye Cream 呢度最正, 佢按我 d 穴位好舒服, 按左 1-2分鐘左右, 覺得眼位有 d 收緊感, 再搽埋 The Time Reset Essence, 係額頭、腮位、下巴都按摩, 個手法好正, 又係按左 1-2 mins, 都感到全面有拉緊感, 好似俾膠紙黐住咁, haha, 如果日日都有人幫我咁按, 我諗我個千年雙下巴一定會消失呀~~ 搽埋防曬搞掂。

之 後 BA 就打開柜, 入面有吹筒同 d 頭髮用品, 話可以整返好 d 頭髮先, 叫我慢慢, 佢係出面等我, 咁我都係咁二梳下個頭啦, 出到去, BA 俾返 skin test 張紙我, mark 底我用過既產品, 填左張問卷, 問我有冇產品配返, 行左個圈, 見 d set 唔太吸引, 何況屋企都好多存貨, 話唔洗住, 遲 d 先買, BA 都無 hard sell, 好有禮貌咁送我, 但無送 sample 就有少少失望啦 !!!

不過我記得之前有 sis 做過係有敷 paper mask 架, 但我今次只係用 Water Massage 咋, 好似無咁抵, 連埋 skin test total 用左 45 mins, 淨係 facial 我諗 30mins 都無, 唔洗錢都 ok, 但要錢就真係唔太抵啦, 或者俾錢用既野會好 d 掛, haha。


Ipsa BA 服務態度真係超讚, 今人買得好舒服, 亦係我開始鍾意呢個 brand 既原因。

沒有留言:

張貼留言