2009年7月30日 星期四

凹凹賞第七回 - Chacott Finishing Powder #753

Chacott 係芭蕾舞用品既品牌, 唔單止有化妝品, 連芭蕾舞鞋、衫都有既, 呢款碎粉係日本 No 1 排行榜年年都入三甲架, 所以好多貪靚既 sis 都有聽過或試過。

呢盒係 otsumami 去日本幫我買既, 果時 yen 價無咁高, 都係 HK$100 多 d , 真係好抵用, 170g 咁多都分左好多俾 fd 試, 我都用左 1年半先用完呀。





用到最尾都用碎粉掃掃下, 真係一粒都無淨呀!!!



真係好大盒架, 普通 30g 碎粉盒放入去都仲有咁多吉位, 平時我會用 Clinique 碎粉盒分裝, 方便 d 嘛





170g 無花無假呀, #753 係透明色, d 粉係白色既, 但上面後一陣就會無色, 粉質好幼細, 好薄好自然, 搽得多都唔會粉樣, 唔乾, 但控油唔算好好, 因為我係偏乾皮膚, 唔算多油, 所以好啱我, 覺得好好用架, 仲可以溝深色既碎粉或粉餅黎用添。

但有 sis 會話透明色上面太白, 佢另外都有好多色揀, 但選色較難, 有 d 偏紅或偏黃, 要買 2隻色溝埋黎用先 fit 膚色喎。控油效果唔算好好, 所以都好多人話用佢個妝好易溶。我就無以上問題, 遲 d 都會買返盒黎用, 真係平靚正!!!
 

沒有留言:

張貼留言