2009年7月1日 星期三

霸王中草藥修護洗髮露

名 稱 : 霸王中草藥修護洗髮露
價 格 : $79
容 量 : 1000ml


產品介紹 :

本 產品是由源於中藥世家的霸王國際科研中心採用中國傳統中草藥祖傳秘方, 融合現代中醫藥與國際先進生物技術, 添加人蔘、當歸、石岩薑等多種中草藥提取液精製而成, 能溫和養潤頭皮, 滋潤頭髮, 特有植物焗油精華, 能強健髮芯, 修復毛鱗片, 令受損、毛燥、乾枯和分叉頭髮回復健康潤澤。適合各種髮質使用。






之前 sheep 俾過2款霸王既 shampoo 我試, 一款係人蔘, 另一款都唔記得係咩 lu, 2款都好好用, 但佢係大陸買, 香港得防脫、固髮、修護三款, 之前我又電曲又拉直, 頭髮傷晒又多開叉, 咁就買修護呢支試下啦。

質 地係啡色 gel 狀, 好香中藥味, 但唔算好濃, 我之前用過衍生行澳雪人蔘 shampoo 隻味真係好勁, 朝早洗髮後返到公司, 有同事經過, 問我邊個煲藥, 咁大陣藥材味, haha, 果刻真係想笑出黎, 我梗係唔認 d 味係我個頭度發出黎啦, 但有 d 鼻較靈敏既, 都聞到係我, 話好勁味, haha, 講返霸王, 佢易起泡, 泡抹豐富, 過水後覺得爽得黎好滑, 唔會好似 pantene, dove 果 d 咁, 有層膜過極水都滑潺潺咁。

除左包裝同廣告娘 d 搞笑 d 之外, 都係一款好好用既產品, 我都會 keep 住用。連我男友見我開左, 都拎黎用喎, haha。

ps: 好想睇王菲個廣告, 但佢賣果款係去頭皮系列... 唔啱我用...

沒有留言:

張貼留言