2009年6月6日 星期六

Gathering ^o^

噚日係我同 ckm & sheep 第二次約出黎見面及交收, 第一次係 2-3 年前係灣仔地鐵站, 果時又係我地三個, 係我第一次約網友出黎見面, 但之前日日上網傾計, 感覺已經好熟啦, 仲企係地鐵站傾左好耐添, haha, 之後分別同 sheep, ckm, otsumami, man 見過幾次面, 仲有同 susan 去雪花秀買過一次野, 反而樓主小黑咪就無見過, 只係睇過佢 d 相咋。

約左 7:30 係
荃 灣地鐵站等埋 sheep, 兩個人生路不熟咁都搵到 Citywalk, 但行左好耐先坐底食野, 8:30 左右 ckm 打黎啦, 佢坐底無耐... 點知發覺拎漏左2舊 Lush shampoo bar 俾 sheep, 佢又要返屋企再拎, 好彩近咋, 不過要佢大住個肚週圍走都唔係幾好。



跟住當然係最重要交收時間啦, 俾左手工皂 sheep, 每人一塊廣源良白玫瑰 mask,  otsumami 幫佢地買既 Etude House BB cream, 雪花秀與潤面膜。我收到既有 ckm 係 Sogo Thankful Week 買既 Ipsa Aqua W set , 呵呵, 同 sheep share 既美麗日記櫻花 mask, 佢又俾左支 VC Garden hand cream (影漏左呀!!!), 2包軟膜粉, ckm 俾既 Lush Dark Angel
, 另外仲有少少 sample, haha, 拎左好大袋野走呀。

之後我地不停口咁講講講, 實在太開心, 一轉頭發覺 MOS Burger 都無晒人, 得返我地3個客, d 員工都想收工咁款, 睇錶原來已經 10:45 啦, 咁我地就走啦, 到我上左小巴拎銀包果時先醒起我帶左相機, 但唔記得影相呀.... 白拎左一日, 激死!!!

沒有留言:

張貼留言