2008年12月2日 星期二

台北戰利品

去台灣當然要買下野啦, show 下我 D 戰利品先, 都唔係買左好多咋



我的美麗日記面膜, 果邊買好平呀, 上面果兩盒 NT$375, 下面新出白金, 山茶花, 白松露買二送一, 所以買晒三款試下, 仲送左兩塊山茶花添。



廣源良 D 野真係好平, 洋甘菊洗面液, 呢個好似係新出架, 菜瓜水, 補濕 GEL。



牛爾既玫瑰果油, 紅酒 Mask, 紅酒 Sleeping Mask, Rose Cream, 都幾方便, 上網落 order 後係果邊既便利店取貨及付款, 但要揀間最近酒店既便利店就要少少時間, 熟路既 sis 會好好多啦, 我都搵左一陣先見到間 7-11。



Biore Cleansing Oil 果邊好平呀, 我買 NT$250, 點知去康是美見到 NT$179 咋, 激死, 但康是美無洗面膏送, 另外果支好想試但香港無既防曬潤色隔離乳液。



其它 : 幫 Sheep 買既 MJ lipgloss, 可惜有支買錯左色, SANA 豆乳 Toner, 呢支係因為差少少可以買滿 NT$1000 有九折, 求其買咋, 同香港差唔多價錢, Shiseido Perfect Oil, Pond's Cleansing Oil, 買左好多卸妝, 有排唔洗買 lu。



無諗過買既野, 但係果邊買左本雜誌, 先知原來 Orbis 咁平, 最後一日去西門町掃貨, 買左最出名既 Cleansing Liquid, UV Cut Sunscreen, 2 way refill 連 case, 本身已經俾香港平, 仲可以滿 NT$1500 有九折, NT$3000 有八折, BA 好好人幫我個粉盒分開單, NT$1550有九折仲減 NT$100 (我唔知點解減$100, 有得減就唔理啦, HAHA), 送左 3 Steps & Cleansing Liquid Sample, 仲有得揀添, BA 會問你想試 D 咩產品, 另外夠 NT$1000 又送左 2009年月曆, 都幾靚架, 雖然假期唔同, 但我會放係公司用, 呵呵。

沒有留言:

張貼留言