2014年12月31日 星期三

Parkway 百滙皮膚中心 Fraxel Dual 雙飛梭雷射療程 - 最終回

2014年又過去啦, 而我係 Parkway 百滙皮膚中心做 Fraxel Dual 雙飛梭雷射療程亦都完結, 係今年最後一日, 同大家分享埋最終回, 祝大家新年快樂, 每位美女都皮膚靚靚, 永遠青春美麗啦



都係同往常一樣, 清潔皮膚, 然後俾陳醫生睇下當日既皮膚狀況, 咁啱下巴生左粒大瘡, 醫生會避開果個位置唔打


敷麻藥, 大約 30分鐘時間, 姑娘會咨詢下邊 d 位置較痛, 就會敷厚啲, 咁到做療程時就會好些


都係由陳醫生 "操刀" 啦, 可能係最後一次, 我覺得比平時重手, 鼻位等毛孔大既位置, 都打多幾下


睇下塊面咁紅就知啦, 平時打完都係微紅, 今次吹左一陣風機, 都仲係好紅, 姑娘快手幫我搽藥膏, 補濕面霜及防曬


打完一刻, 都幾紅, 仲有點腫, 眼肚位好似喊完咁


返到屋企都仲有啲紅, 已經好左好多, 無乜發熨亦無腫啦


可能打得比較勁, 第二日已經開始有少少結焦啦, 都係搽藥膏, 補濕面霜, 做足防曬, 唔好用刺激既產品, 如美白, vit c, 去角質等等, 敷 mask 都唔好呀



第四日開始甩焦, 而且仲好多添, 睇下額頭同塊化妝棉就知啦, 好似老泥, haha



但抹晒啲焦, 塊面好白滑呢, 呵呵~~


毛孔細晒, 剝殼雞蛋咁滑呀, 素顏出街都唔怕呀


皮膚狀態 keep 住非常好, 轉天氣又凍又乾都無事, mask 都好少敷, 唔乾亦無敏感


完成晒整個6次既療 程, 皮膚狀態好左好多, 有圖有真相, 效果咁明顯, 唔洗我多講都知邊一邊係 Before & After 啦


更驚喜係好難搞既毛孔粗大及敏感情況都改善左好多, 而係一般搽 skincare 改善唔到既, 所以我個人認為係好值得既, 當然都要揀有信心保証既診所及醫生做啦, 美容療程都有一定風險, 新聞都睇唔少意外個案啦






沒有留言:

張貼留言