2015年1月18日 星期日

Chanel Rouge Coco Shine

Chanel Makeup 除左外表靚, 感覺好 grand, 而且質量都唔差, 睇好多 blogger 都讚佢既唇膏好用, 所以一直都好想買黎試下, 但佢既顏色都鬼婆, 而且 BA 態度都好麻麻, 所以一直未入手.... 2014年 12月實在太忙, 成日都 OT 到 8-9點, 所以都想對自己好啲, 買份聖誕禮物俾自己, 第一時間就諗起 Chanel 唇膏~~



名 稱 : Chanel Rouge Coco Shine #89 Satisfaction
價 格 : $260

容 量 : 3g

產品介紹 :

質地輕盈、色彩活潑的 ROUGE COCO SHINE 柔潤透亮唇膏彷若潤唇膏般柔軟滋潤,好比唇上的第二層肌膚,保濕同時令雙唇散發自然水嫩光采。柔軟的質感讓人一試難忘。蘊含柔潤複合物 (hydratender complex) - 帶給雙唇無可比擬的舒適,並提供長達8小時的保濕效果。



我較為鍾意 Coco Shine 個外形多 啲, 好似 young 啲無咁成熟, 而且質地潤身, 顯色度無咁高, 同埋我咀唇比較厚, 本身唇色都淡, 所以偏愛較 nude 既唇膏顏色, 太紅我會睇唔慣, 所以揀左呢款, nude 既啡粉紅色, 同個名一樣, 好滿意


搽係手都睇到個質地其實好潤, 所以顯色度唔高


搽上咀, 本身個咀好乾, 無搽潤唇膏, 個咀即時潤返, 但個色影相出黎就好淡, 好似好 nude 咁, 但真人其實 ok, 好自然, 有少少色, 睇落神精左, 但唔覺搽左唇膏


因為都幾鍾意呢支唇膏, 其實都唔太捨得用, 只係用過幾次, 個質地好好搽, 唔會 kick 住, 或搽時拉址到咀膏, 夠潤, 唔會攝入唇紋入面, 但持久度應該唔高, 因本身個色好淡, 同埋佢潤身唇膏一般都易甩啲, 但我 ok, 太持久反而會乾, 我唔鍾意


沒有留言:

張貼留言