2014年8月2日 星期六

Parkway 百匯皮膚中心 Fraxel Dual 雙飛梭雷射療程 - 第一激

之前去 Parkway 百匯皮膚中心脫疣, 其實除左脫疣, 我仲 join 左 Fraxel 及去斑療程, 因第一次見陳醫生做 Consult, 真係俾個結果嚇襯.... 當時要揍女又要返工, 太忙唔夠休息又少護理, 皮膚唔穩定成日敏感, 照鏡時都未見過自己皮膚差成咁.... 睇下我皮膚狀態幾低分就知, 係皺紋及紋理稍為好少少, 毛孔及紫外線斑 10分都無....


最新的 Fraxel Dual 雷射具有兩個雷射單位, 一個為 1550nm 頻率,專門改善凹陷痘疤,回復光滑皮膚,縮小毛孔,細緻皮膚 , 均勻膚色,撫平皺紋。另一個為最新的 1927nm頻率,對去除淺層黑斑 (雀斑、曬斑、老人斑) 和改善難治療的深層肝斑特別有效。

1550nm : 凹陷的組織(例如毛孔,疤痕)
1927nm : 表皮組織(例如表層色素,幼紋)

治療前三天停止使用含有對苯二酚 (Hydroquinone), 維他命 A 酸及美白產品, 避免日曬及進行激光治療、去角質等, 並加強保濕


首先姑娘幫我潔面, 及全面塗麻藥, 包保鮮紙係等麻藥更快吸收, 敷時涼涼地, 過左 10分鐘, 面部開始有麻痺感覺, 敷 30分鐘就 ok 啦, 呢個時候可以休息下


抹乾淨麻藥, 就可以開始進行 Fraxel 療程啦, 當時心情都有 d 緊張, 因為有朋友做過, 都話痛架


醫生會係腮位俾我試下咩感覺先, 無問題先開始打, 開頭用 1550nm 都唔係太痛, 有 d 位就拮拮地咁, 而且部機個射頭有風機吹住, 所以打落去時都感覺到涼涼地, 減低痛楚, 但一轉 1927nm, 嘩~ 不得了, 痛到想大叫, 但為左靚, 我要忍忍忍.... 不過過程都好快, 大概 10 - 15分鐘就完成, 所以都 ok 既


完成後覺得塊面好慶好慶, 但就唔係點痛啦, 姑娘幫我用風機吹住, 同即時搽藥膏, 面霜及防曬


醫生開出藥膏及補濕面霜, 療程後 7日都只使用呢 2款產品, 出街要塗 SPF 30 以上既防曬, 用溫和既潔面及卸妝產品


返到屋企, 皮膚仲有少少紅, 但慶既感覺已經唔大, 同埋皮膚有 d 乾


第二日, 開始見到傷口有少少結焦, 一點點啡色, 但唔近睇, 其實係唔覺, 第二日已經可以化妝, 塊面因為呢 d 焦, 觸感好鞋, 但唔洗理佢, 唔好強行整走 d 焦


第三日傷口已完全結焦, 呢兩日塊面會有 d 痕, 用卸妝水抹面時, 開始有少少焦甩出黎啦, 同埋有粒痘痘, 可能療程將底層污垢推左出黎


第四日甩焦情況更多, 潔面後用 toner 都抺到好多


皮膚開始變得好滑, 毛孔細左, 仲白淨左, 但療程後幾日只塗藥膏及醫生開既補濕面霜, 皮膚有 d 乾


第五日, 結焦已完成甩晒, 皮膚好滑, 狀態最好


第八日, 效果仍然持續, 可能只做第一次, 所以一星期度, 就慢慢打回原形啦, 一個月後我會再去打第二次, 到時再同大家分享!!






沒有留言:

張貼留言