2014年4月12日 星期六

Too Cool for School Pudding Aqua Skaking BB Cream SPF 40 PA++

上年有朋友去韓國, 當然托佢買野啦, 係韓國真係平好多呀, Too Cool for School 都係一個我想試好耐既牌子, 但好少經過 counter, 係網上搵下有咩好野, 都買左幾樣, 今次講左呢個布丁水份 BB cream 先


名 稱 : Too Cool for School Pudding Aqua Skaking BB Cream SPF 40 PA++
價 格 : HK$200 (W20000 約 HK$14x)
容 量 : 45ml

產品介紹 :
 

布丁水份 Shaking BB,搖搖晃晃的布丁狀 BB充滿著 70%水份,貼薄啞緻,讓肌膚一整天都喝足滿滿的水,柔滑得如布丁般一樣!配合水滴形 Marshmallow Puff 棉花糖粉撲上妝,令妝容更順滑細緻,水滴形的設計連鼻奕及眼周的位置都照顧周到。


包裝幾得意, 45ml 大大罌有排用, 仲送埋個水滴形粉樸, 真係好抵呀, 有 2個色選擇, 我呢個係淺膚色


雖然已經出左 CC Cream, 仲買 BB Cream 真係有 d out, 但佢同普通既 BB Cream 好唔同, 佢質地好水潤, 質感好似布甸咁, 好薄無咩 coverage, 所以係非常自然, 似 makeup base 與粉底之間


大家睇到, 用上面真係無乜 coverage, 斑斑, 印, 可以話係完全遮唔到, 只係均勻到膚色, 膚質睇落水潤 d, 滑 d 咁, 因為佢質地水份好重, 冬天用佢非常好, 唔會覺, 但又唔會好厚好潤咁, 不過真係無乜遮瑕度, 如果果日個樣殘, 或有約會, 我都唔會用佢, 因搽左好似無搽粉咁, haha

另外, 講下附送個水滴形粉樸先, 個設計係唔錯, 手感好好, 尖位用係眼底, 鼻翼等細緻好方便, 底既平面用黎上大範圍, 因平時用慣即棄粉粉, 所以連用幾日, 我覺得好污糟, 個粉樸好食粉,有啲難洗得乾淨, 所以我都好少用佢


沒有留言:

張貼留言