2014年2月3日 星期一

Nuxe Face Cleansing and Make-up Removing Gel

除左 Rose 香味之外, 另一種可以燒到我買野既成份 / 香味就係 honey 啦, Nuxe 呢支 cleanser 其實想試好耐, 但因為太多野未用完, 同埋 sasa 唔係成日見到有貨, 所以一路都無機會試, 早排屋企 cleanser 清得七七八八, 又咁啱見到 sasa 做特價, 所以買黎試下

名 稱 : Nuxe Face Cleansing and Make-up Removing Gel
價 格 : $98 (原價 $245)
容 量 : 200ml




$98 真係好抵玩, 所以都貼住激筍價, 耐唔時都會見做特價 $128, 原價我就一定唔會買啦, 差唔多貴成倍






質地淡黃色, 真係好似 honey 咁, 初初用覺得香味有 d 濃, 但用用下就覺得淡 d,仲好好聞, 好香 honey 味添, 真係好似用 d 真 honey 黎洗面咁, 而且用量唔需要多



個名寫住係 Make Up Removing Gel, 但我就未試過用黎卸妝, 都係用完卸妝油先用佢, 所以唔知佢卸妝效果好唔好, 但我諗普通防曬還可以, 但彩妝、防水眼妝, bb cream 呢 d, 都係卸得唔夠乾淨




雖然無咩泡, 但都唔會話洗覺得洗唔乾淨, 過水後都幾爽
潔力唔算好強, 但冬天用佢真係唔錯, 用完唔會乾, 有少少滋潤感, 同埋香味仲會停留一陣, 朝早用完特別醒神, 價錢又抵玩, 我用左 2個幾月, 都只係用左半支, 有特價就真係試得過, 佢另外仲有支係 face & body 可以用既, 就大支 d, 但我覺得呢支特價都唔貴, 唔需要用 body wash 黎洗面咁慳啦









沒有留言:

張貼留言