2013年8月13日 星期二

清貨 - 2013年7月

唔知大家睇我 blog 會唔會開始悶呢, 成日都係清貨文.... ~ 因為要照顧 BB, 少左接試用, 亦無咩時間打文所以近期 blog 既內容都無咩特別其實我都買左 d 新野 d 都開左黎用架啦, 只係無時間同大家分享, 希望你地會 keep 住留意, 等我既分享啦~~



QV Face Gentle Cleanser ()

如果皮膚易敏感
, 用佢都唔錯, 因為我鍾意有泡既洗面, 好多溫和既 cleanser 都無泡既, 但皮膚無咩問題, daily用佢就唔夠乾淨啦

Olay White Radiance Luminous Whitening Blocker (按此)
Lotion
狀質地, 不過有少少 lup, 當係 base 之後會化妝都 ok, 但單搽就唔得, 一定要加碎粉 / 粉餅定妝, 同埋有少少焗身, 最後我都係用粉樸上, 快手用完算





Pond's Cleansing Oil
深層淨顏卸粧油 (按此)

黃色呢款潤身
d, 我覺得藍色美白果款爽 d 好用 d, 但都 ok , 卸妝效果都唔錯, 但防水防油既眼部產品, 最好都係用返專用既眼唇卸妝啦

潤肌精 Prime Cream Wash (按此)

坐月係娘家住
, 買支平平地既用住先啦, ok 唔錯, 用完唔覺乾, ok 乾淨, 以佢既價錢, 都中規中矩啦, 話好好又唔係囉

 
Racinne Contour Brightening Eye Care
Gel
, 唔算好夠潤, 但佢個頭幾好, 吱少少出黎, 直接用黎按眼周就得, 唔洗用手幾方便, 但效果又唔係好明顯

 


Innisfree Olive Real Cleansing Tissue

第一次係
Innisfree 買滿額送既, 我唔係即刻用, 放左一排, 個封條貼得唔夠實, 角位有 d 飛起, 所以開黎用時, 入面 d tissue 唔夠濕, 用時想抹乾淨就有 d 啜面, 同埋用完佢過水, 感覺到有層油係面架, 我諗係 d 清潔液, 用佢黎卸妝唔算好乾淨, 好在得 10, 我一定唔會買

Garnier Soft Essentials Replenishing Day Care (按此)

係英國貪得意買黎用下
, 不過好普通, 有時用佢塊面會有 d , 但又未引致敏感, 用左 5個月, 終於都 KO 左佢啦, 可以開新野 lu


沒有留言:

張貼留言