2013年7月21日 星期日

必瘦站醫學美肌瘦身療程

阿 B 都有五個月大啦, 即代表我生完都已經過左五個月, 雖然磅數都回落左 10磅有多, 可惜肚皮鬆弛左, 又好多肚紋, 所以身型仍然都有 d 肥, 尤其中間肚腩位置, 好似仲係有左 3-4個月咁, 所以獲得必瘦站既邀請, 可以試做療程, 真係好開心呀



必瘦站有唔少醫學美肌、美容、瘦身等等療程, 亦用上不同既儀器, 而我向職員講出我想改善既問題, 佢地就為我安排左適合既療程俾我啦



房內佈置都好簡單, 但幾舒服, 入到房就換衫, 然後去磅重, 今次試既係 UltraShape 無創溶脂療程 - New UltraShape V3無 創溶脂儀,是一種非侵入式、無需開刀的無創溶脂療程利用有效且安全的方式來減少頑固脂肪細胞。



開始之前, 美容師都會幫我睇下我肚既脂肪夠唔夠, 係咪真係適合做呢個療程, 然後就用膠紙, 將我肚腩既脂肪集中及固定好, 因為要貼得夠實先唔會影響效果, 所以美容師都會用力推, 會有少少唔舒服, 但唔會痛既, 然後就舖好藍色布及貼上定位貼



貼晒定位貼紙之後, 就用儀器掃瞄影像, 咁儀器就會自動追蹤脂肪位置架啦, 呢個步驟好重要, 而且唔可以郁, 所以我都影唔到部儀器, 不過過程係無任何感覺



以革命性的醫學科技,以超聲波傳導器,傳送聚焦式超聲波到深層脂肪,選擇性地破壞脂肪細胞,並不影響血管和神經線等周圍的重要結構,效果仿如抽脂可永久減少脂肪細胞數量, 感覺會有少少熱, 但時間好短, 初初美容師用 High, 過左陣真係覺得幾熱, 就轉用 Mid, 美容師都會問我咩感覺, 覺得熱或唔舒服就要出聲, 都好細心, Mid 都有係 d 熱, 最後轉用 Low, 美容師話因第一次做, 未適應, 所以會覺得比較熱, 佢都講得好啱, 因做到尾段已經無咩感覺, 呢 Part 大約做左15分鐘, 全個肚位都做晒



上圖係做之前, 同下圖做後比較, 都明顯係平咗 d, 美容師話療程做 3次, 第一次效果最好, 即時最多可減 1.5吋



利用真空負壓吸脂輔助式RF電波,搭配即時動態影像科技,精密而完整的去除局部脂肪細胞並具備緊緻肌膚的功能, 搽左 d 精華 Gel, 就用 RF 收緻返啦, 好似吸盤咁一下一下吸住, 微熱, 所以做完會 d 紅紅地, 但相對溶脂既熱度, 呢個真係好輕微




做完收緊, 覺得 d 肚紋好似淡左啲啲



除 左瘦身, 我仲做埋 Silk Peel 膠原再生療程 - SilkPeel以高濃度生長因子注入肌膚底層,激活膠原自生,獨有的液態打磨技術能令您的皮膚柔軟嫩滑、補充水份及增添光澤。可以選擇三種不同配方的營 養精華(補濕、美白、潔淨)來配合不同類型的皮膚,療程既舒適又沒有副作用。




當 日無化妝, 做完簡單面部清潔, 就做儀器啦, 呢部係可以吸走皮膚底層既老化角質、化妝殘漬, 生完 BB 都好懶護膚, 係基本潔面搽 skincare 就有, 已經絕少有時間敷 mask 啦, 所以塊面係極污糟, 睇下 d 水幾濁, 美容師同我做半邊面, 再睇下效果, 已經見即時乾淨左, 水份重左, 白淨左添




做完會有少少紅, 但其實唔係敏感, 唔係刺激, 只係激活緊膠原自生, 再敷返個冰涼涼既 Gel Mask, 完成~



唔洗我講, 都知邊幅圖係 After 啦, 效果唔洗多講啦


必瘦站銅鑼灣店 : 百德新街 2-2-號恒隆中心19樓1904-05室
查詢電話 : (852) 2710 9838
網站 : http://www.psmedical.com.hk
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Perfect-Medical-Official-%E5%BF%85%E7%98%A6%E7%AB%99%E5%AE%98%E7%B6%B2/211939568954879?fref


沒有留言:

張貼留言