2013年4月16日 星期二

Biore Watery Cleansing Liquid

揍 B 假期進入尾聲, 之前坐月又係新手媽媽, 都好忙無時間寫 Blog, 而家開始習慣照顧阿 B, 而且身體狀態都回復左, 有精神做下自己野啦, 近期雖然無接任何試用及 Event, 但都開左 d 新野用, 都想同大家分享下...

平時用開 Biore 既卸妝油, 但屋企卸妝存貨用晒, 去萬寧入貨時見到呢支新出既卸妝凝露, 就買黎試下啦

名 稱 :
Biore Watery Cleansing Liquid

價 格 : $84.90
容 量 : 230ml


產品介紹 :

快速卸妝 - 針對難卸彩妝 (包括防水化妝品),特有「迅速潔淨卸妝技術」,迅速徹底溶解並洗淨妝容。
保護肌膚 - 蘊含1/3美容保濕精華液,卸妝同步護膚,即使卸妝後仍能保持肌膚水嫩柔潤。
清爽凝露 - 質地容易推開,卸妝時不需過分用力搓揉肌膚,避免傷害幼嫩肌膚。
水漾配方 - 容易沖洗,洗後肌膚立即清爽潔淨。




濕手濕面都可以用, 每次用量唔洗多, 說明仲保証一支可用最少3個月添, 但因為而家我仲放緊產假, 唔係日日用, 所以唔知係咪真係用到 3個月咁耐啦



透明 Gel 狀質地, 少少花香味, 每次我會用 4-5 泵, 係面按一陣直到彩妝溶解, 就可以直接過水



Gel 狀都幾好推, 唔會好似卸妝油咁流到周圍都係, 又唔洗乳化, 又唔洗好似卸妝水咁要用化妝棉抹, 而且濕手濕面都用得, 確實係幾方便, 平時主要都係用粉底、胭脂、Lip Gloss 咁, 基本上用佢都卸得乾淨, 而防水既 Mascara 應該都無咩問題, 不過唔知係我按得唔夠耐定點, 雖然表面無任何化妝品殘留, 亦無出暗粒 / 油脂粒, 但我去做 faical , 美容師用儀器幫我清潔時, 佢話我下巴及腮位好多防曬 / 粉底既野係皮膚度, 初初以為支洗面唔夠乾淨, 諗諗下可能係卸妝問題.... 不過就算唔係呢樣, 個人都係鍾意用 Cleansing Oil 多 d, 感覺卸得比較乾淨, 但呢支就清爽 d, 啱夏天, 或者皮膚唔適合用 oil 既朋友啦




沒有留言:

張貼留言