2013年1月3日 星期四

美白小分享

美白 – 大家都會覺得係夏天既不敗攻略, 其實我就覺得, 趁秋冬天紫外線唔強既時候, 效果更事半功倍啦。


但冬天皮膚容易乾燥, 轉天氣亦較易引起過敏, 所以美白最重要係留意美白成份外, 高保濕既質地都唔可以忽視, 不過近幾年都用過唔少美白產品, 相對起以前, 補濕效果真係改善左好多, 有啲除左美白、補濕仲可以抗老化添, 真係越黎越方便, 一支就可以滿足晒我地又貪靚又要方便既生活方式。

美白大家第一款諗到既產品當然係使用濃度較高既美白精華啦, 除左效果明顯外, 一支起碼用 2-3個月, 咁就可以持續 keep 住美白啦, 精華係全面使用, 可淨白肌膚, 均勻膚色, 但如果好似我咁有唔少斑斑既話, 就最好加多支重點去斑精華, 只點係色斑或暗瘡印位置, 咁膚色就更加均勻, 唔會一撻撻啦!!

其次就係大家都好鍾意既美白 mask, 敷 mask 效果會好明顯, 敷完會即時白 1-2度, 不過效果最多維持 1-2日, 所以我就唔會買啲好貴既 mask, 反而平平地但敷密啲, 效果仲有效持久添, 不過選擇時都要小心, 唔好用啲太刺激既成份, 有啲 mask 為左效果明顯, 會加雙氧水或螢光劑添, 真係好恐怖呀~~

當然預防勝於治療, 做好防曬比起曬黑出斑後先美白更重要啦, 所以我一出街就會搽防曬, 就算冬天、落雨都唔例外, 點懶都會用有防曬既 makeup base 或者日霜, 因為曬一陣, 未必即時變黑或出斑, 但紫外線既傷害已經係皮膚底層積聚架啦, 另外大家都只著重面部防曬, 其實身體都唔可以忽視, 尤其頸部添, 因為好多人都會頸黑過塊面, 化妝後好易會有戴面具既厚粉感覺, 怕黏 lup 可以用有防曬既 body lotion, 總之點都好過咩都唔搽呀。

如果真係曬得好勁既話, 我都好鍾意用美白 Toner 敷返個 Lotion Mask 急救架, 效果真係唔錯, 補濕舒緩降紅, 3-5分鐘就搞掂, 重點係化妝棉一定要夠濕。


 


除左外敷
, 內服其實都有效, 因為色斑有時係肝排毒唔好而形成, 所以朝早飲一杯暖既檸檬水, 有助排毒, 又有維他命 C 抗氧化, 咁就由內靚到外啦, haha



以上都係我既少少分享, 希望你地唔好嫌我長氣啦~~

沒有留言:

張貼留言