2012年7月14日 星期六

Clinique x Cosmopolitan Summer Editor's Choice 夏日美肌聚會

見到呢三支人咁高既 Clinique 皇牌 3 Steps, 都估到我去左邊啦, 而今次活動仲係 Clinique 與 Cosmopolitan 合辦既~~



入場前職員會派左張咭俾我, 原來有遊戲玩, 完成三個任務, 活動完結後就可以換領 Clinique 限量版手鏈啦
任務一 : 完成皮膚分析, 結果得出我係二號皮膚
任務二 : 用手機登入 Clinique Facebook Fanspage, 及「參加」Clinique x Cosmopolitan Summer Editor's Choice 活動
任務三 : 係影相區拍照, 然後 post 係此次活動專頁
每完成一個任務, 職員就會係咭到蓋印


玩完遊戲, 就周圍參觀下, 現場有好多 Clinique 產品, Clinique 產品線都好多, 除左大家熟悉既 Skincare, 其實 Clinique 既彩妝都唔錯架, 我都用過唔少, 仲有 Body Care 及防曬系列添, 真係由頭到腳到照顧到


活動開始, 由 Clinique 品牌總經理 Vivien 揭開序幕, Cosmopolitan 既美容編輯 Sally 分享佢嘅護膚 Editor’s Choice



嘉賓李詩韻傅嘉莉 Kelly 除左心享護膚心得及使用 Clinique 3 Steps 帶俾佢既既驚喜外, 更與魔術師 Cyrus 一齊表演魔術, 施展魔法咒語「Clinique 3-Step, 肌膚深呼吸!」令清水變成泡沫, 及黑色膠片變成白色, 帶出 Clinique Step 1 潔淨功能及 Step 2 去角質的效能, 真係好有心思



當然呢個魔法我地都要親身體驗下先得啦, 有去過 Clinique 既朋友應該都做過呢個簡單測試, 用膠紙貼係手背然後撕走, 會見到 d 角質死皮係膠紙度, 再搽上護膚品, 效果更吸收, 當然我地唔可以用膠紙黐塊面啦



所以就要使用 Clinique Step 2 Clarifying Lotion 溫和潔膚水去除老化角質啦, 睇下抹完舊棉花幾污糟



再搽上 Step 3 特效潤膚露, 滋潤皮膚, 簡簡單單, 三個步驟, 每日 2次, 幾忙都可以 keep 住既基礎保養



Clinique 送上禮物俾各嘉賓, 我都好想帶走一籃呀.... Clinique 都好有心思, 除左茶點, 更係甜品上加上 Clinique 3 steps 既朱古力添, 唔捨得食呀


離開時會人有一袋禮品, 打開後, 嘩~~ 原來係今次活動既主角, Clinique 3 Steps, 及完成遊戲既限量版手鏈, 好靚呀


呢幾日都用緊 Clinique 3 Steps 啦, 過多幾日再同大家分享下~~

沒有留言:

張貼留言