2012年6月10日 星期日

Olay White Radiance 夏日兩極美白茶聚

都未到 7-8月, 已經出猛太陽, 出街個人想溶咁制, 要 keep 住膚色白淨, 除左用美白產品, 防曬都好重要, 要做到拒絕曬黑、減黑加白先得~~



噚日就參加左 Olay White Radiance 夏日兩極美白茶聚, 係門口已經見到好大張 poster, 有林志玲及小 S 除熙娣兩位美白代言人


會場內有唔少 Olay White Radiance 產品外, 仲有唔少飾物喎, 點解呢!?


活動開始, 由 P & G PR Manager - Josephine 為我地介紹 Olay White Radiance 產品, 仲有代言人小 S 既短片, 介紹全新高效透白水凝乳既用後感添


頭先提到會場有好多飾物, 因為請黎 Daydream Nation 既時裝設計師 Kay 及 Jing 呢對拍檔為我地示範充滿夏日感覺既衣著配搭添, 而主題靈感黎自馬戲團

星級化妝師 Annie G Chan, 唔洗我多講啦, Annie 為我地介紹點樣用 Olay White Radiance 系列啦, 全系列質感都好清爽, Model 使用後用面油紙都完全吸唔到任何油份, 啱晒香港夏天咁熱既天氣, 補水唔 lup, Annie 仲示範左簡單既夏日妝容, 又教左我地唔少護膚化妝 Tips


高效透白露 - 含 Olay 高效透白核心成份 CelLucent Complex, 令肌膚白晳透亮, 並通補充肌膚水份, 有效抗斑, 均勻膚色
質感好水潤唔 lup, Annie 仲教我地可以整濕化妝棉當面膜敷, 同埋倒入噴霧樽拎出街, 乾既時候或者補妝前噴下


高效透白精華 -  能有效抗斑, 同時美白, 保濕, 均勻膚色, 使肌膚呈現水嫩透白感, 質地水感, 清爽不油膩
乳白色, 質地好水, 推開一陣就吸收晒, 香味稍為濃左少少, 但都可以接受


高效透白水凝乳 - 含 Olay 高效透白核心成份透白因子 CelLucent Complex, 充份提升肌膚水潤度, 讓肌膚綻放飽滿透亮光彩
全系列我最鍾意呢款水凝乳, 因為質感好讚, 吱出黎好 creamy, 但一推開就變成水狀, 會見到 d 水珠架, 好補濕, 易吸收唔 lup, 正!!!


輕透隔離防曬乳液 SPF 30 PA+++ - 有效防曬, 隔離 UVA 和 UVB, 提供長效防護
質地好輕薄, 感覺完全唔黏膩, 亦無泛白情況


高效隔離防曬乳 SPF50 PA+++ - 雙重防護, 持久抵禦紫外線傷害
防曬度有 SPF 50, 戶外活動最啱啦, 不過質感唔算好清爽, 相對會持久 d



話明係茶聚, 當然有茶點啦, 仲好有心意寫住 OLAY 添呀



後面個靚靚化妝袋係 Olay x Daydream Nation Beauty Pouch, 靈感源自高貴美艷的玫塊, 粉藍色有水潤, 好夏天既感覺, 而呢個 Pouch 仲係限量非賣品黎架



唔止有得食, 仲有得玩, Beauty Pouch 內有2個樽仔及閃石, 貼自己喜愛既圖案, 不過時間關係, 都係簡單貼左少少咋

沒有留言:

張貼留言