2012年5月24日 星期四

衰多手, 又搞到皮膚敏感!!!

名 稱 : 我的美麗日記秘魯黃金向日葵水漾面膜
價 格 : $58
容 量 : 5片


 產品介紹 :

擁有如太陽金黃色澤的向日葵, 蘊藏著能使肌膚水漾晶透的花卉奧柲, 粒粒花籽都能轉化為美肌能量, 協同萃取自燕麥穀粒胚乳細胞壁的葡聚糖, 提供優異的親膚保水力, 加上太陽使者金盞花和積雪草的舒緩柔潤特性, 建立極致活水機制, 幫助提升肌膚水潤彈性, 調理肌膚含水量, 減少水分流失, 肌膚充滿花植活力。


花博系列其實都出左一段時間, 因之前皮膚太敏感, 所有 mask 都用唔到, 呢盒只係用左一片咁多, 見呢排皮膚穩定左好多, 就快手想清左佢


美麗日記黎講都唔算平, 平時一盒有 10片, 但呢個得 5片, 不過我都係萬寧做特價時買既



mask 好多精華, 敷時會流落黎, 面膜紙幾薄幾貼, 敷完皮膚水份重左好多, 效果都幾好, 可惜..... 瞓覺前都感到塊唔太舒服, 都有 d 擔心會敏感~~


點知瞓到第二朝, 塊面好痕, 照鏡見到全面又紅又腫咁, 即刻起身洗面搽藥膏, 不過我記得要影相時已經過左幾個鐘, 敏感都舒緩左 d, 但都仲見到紅紅地, 過左 4日敏感先完全退晒咋.... 唉~~ 不過我都覺得美麗日記唔算太溫和, 唔係敏感皮膚都幾 ok, 但敏感皮膚既話都幾易出事, 雖然有某幾款係唔錯, 但我暫時都唔敢再試啦

沒有留言:

張貼留言