2012年3月13日 星期二

GREY GOOSE VODKA @ 《桃姐》試映會

大家都知道,《桃姐》是許鞍華執導、天王劉德華和影后葉德嫻主演既電影, 而葉德嫻更憑呢套電影奪得威尼斯電影節「最佳女演員」既殊榮, 是首位獲得呢個奬既香港女演員, 為港人爭光架



上星期得 PR 邀請, 有得去 Grey Goose Vodka 主辦既試映會


係尖沙咀 iSquare, 去到都好多人, 星光熠熠, 唔少演藝人, 模特兒, 化妝師, 名 Blogger 等等... 都有到場, 更可免費試飲, 不過我唔係咁鍾意飲酒精飲品, 所以就無試啦


場內周圍都見到 Grey Goose 既蹤影, 有兩款味道, The Peach Tea & A Simple Life, 好切合今次主提



故事大綱 :
改編自真人真事,講述一位生長於大家庭的少爺Roger與自幼照顧自己長大的媽姐家傭桃姐之間所發生的一段溫暖人心的主僕情故事:鍾春桃(桃姐)自13歲就到梁家當傭人,轉眼60年過去,她已伺候了梁家老少五代人。後來,梁家人有的去世有的移了民,近十年間只剩下桃姐和梁家少爺羅傑(Roger)在一起生活。主僕兩人相處頗有默契但很少交流。後來有一天,桃姐突然中風,羅傑把她送去老人院,由此展開了一段觸動人心的主僕情


電影完場後, 有著名影評人同我地分享感受

我 完套戲, 我個人感受都好深, 雖然故事平淡簡單, 但表逹既意思就好深, 好感動, 愛 - 唔一定係情人之間, 親情, 友情, 人同人既相處都會不知不覺間產生愛, 就算無血緣關係, 果份情都可以好深厚, 同埋後生一代對老人家都要多 d 關心, 諗下我地細細個父母/長輩對我地既無微不至, 到佢地年老時, 都應該得到返我地既照顧, 珍惜同佢地相處既時間, 其它佢地要既並唔係金錢、物質, 只係要我地簡單既問候, 關愛, 已經好滿足, 希望大家都珍惜身邊人

沒有留言:

張貼留言