2012年2月25日 星期六

Clinique The Power Couple 新品發佈會

過左農歷新年, 春天已經悄悄來臨, 大家都感到濕度高左好多, 朝濕既天氣要轉護膚品外, 化妝品都要換季啦, 前幾日去到 Clinique 既新品發佈會



入到會場就見到今次既主角, Even Better Makeup 勻淨科研粉底液 SPF15 PA++, 有 10色選擇



然後 BA 幫我地揀適合自己既色號, 亞洲人一般用 63 Fresh Beige / 64 Cream Beige 都適合, 但試左 64 明顯偏黃, 所以我揀左 63

 


每張檯都放左新產品俾我地任玩任試

 


然後司儀及 Clinique 代表同我地介紹下新產品, Even Better Makeup 勻淨科研粉底液 ($230 / 30ml), 皮膚科醫生將 Even Better Clinical Dark Spots Corrector 的護膚科技加入粉底液, 即時遮瑕同時護膚, 而高效淡斑成分 Highly Active Vitamin C Complex 及 Vitamin E 能擊散及預防色素加深, 呈現更明亮膚色。(於各專門店及專柜有售)



除左粉底液, 3月份亦會推出 Even Better Concealer 試左係手遮瑕度都唔錯, 底妝配合埋 Even Better Clinical Dark Spots Corrector ($520 / 30ml, $730 / 50ml) 一齊使用, 美白均勻膚色, 效果更明顯, 精華質地好薄易吸收, 春夏季好啱用



再由 Clinique 化妝師為我地示範簡單日妝, 塗上新品 Even Better 既粉底液及遮瑕膏, Cream 狀胭脂, 碎粉, 滋潤度高既 Almost Lipstick, 靚靚日妝就完成啦, 個樣精神晒, 簡簡單單返工最啱



估唔到仲有 Tea 食, 呵呵, 真係一個愉快既下午時光呀



每位 Blogger 有一支 Even Better Makeup (#63 Fresh Beige) 及 Almost Lipstick (37 Luscious Honey)

 


用後感用多一段時間先同大家分享

沒有留言:

張貼留言