2011年6月6日 星期一

美容展 + SaSa + 萬寧收鑊

因為朋友有入場卷, 所以就一齊去美容展, 食過 lunch 我地就向會展進發啦, 入到去... 發覺美容 counter 唔算多, 原來只係婚紗展暨美容展咋, 只係 NYX 吸引 d, 我地有玩左一陣, 之前上網都買過唔少, 所以我無咩興趣啦, 之後行既大部份都係有關結婚既 counter, 因為朋友知我 plan 緊結婚, 都陪我行左陣, 點知行到會場中間, 俾我地發現左 kilo off counter 喎, 結果....



Mane'n Tail 洗髮護髮套裝 $140, 真係好抵, 之前用過草本系列, 對我黎講潤左少少, 今次試下 Original 先, 另外其它系列都同價



Biolane BB 卸妝水, 好多 sis 及化妝師 Janice Lam 都大推, 想試好耐架啦, 見做特價 $60, 所以買左 2支, yeah~



Bio Secure 法國有機潔膚品牌, 天然有機, 不含香料, 啱晒我易敏感皮膚, 佢有 set 裝好抵, 單買都好平, Face Cleansing Gel 有蘋果汁味好香, 忍唔住買左 $50 咋, 有 250ml 都幾大支架



去完美容展, 我地去 high tea, 路經 SaSa, 見到買任何產品可以加 $29.9 換購 iPhone Case, 粉紅色 + 甜品好可愛呀, 朋友咁啱買 mask, 咁我就加錢換左埋啦



返屋企之前要去萬寧買日用品, 見到卸妝棉特價 $9, 我又買左 BB 卸妝水, 卸妝棉消耗得比較快, 所以囤定三盒, 買左先發覺原來卸妝棉過左期, haha 怪不得咁平啦, 但呢 d 過期 1-2個月無咩問題既, 仲買埋好得意既紙巾, haha



噚日真係收鑊豐富呀, 仲好開心添, 呢排返工咁辛苦, 好耐無試過行街 shopping 啦, 可以減減壓呀

沒有留言:

張貼留言