2011年5月31日 星期二

St. Clare 超 V 緊緻臉頸精華

名 稱 : St. Clare Y18 超 V 緊緻臉頸精華
價 格 : $210
容 量 : 50ml

產品介紹 :

突破性 7+1 抗老科技, 重現久違的 Y 線條, 精選高科技的八胜肽, 能撫平肌膚紋路, 創造蘋果般的美肌, 燕麥果仁萃取, 具緊緻滑順效果, 能調和膚色、平滑肌膚, 吸收快速的葡萄籽油, 清爽不黏膩, 增加皮膚的柔軟性, 具持續保濕效果的玻尿酸, 觸感清爽無負擔, 幫助肌膚抓住水份, 全新 Y18 超 V 緊緻臉頸精華, 能迅速緊緻, 創造完美 Y 線條, 加上突破性的 7+1 抗老科技, 不只消除皺紋, 更能修復肌膚老化問題, 完全解決肌膚困擾, 歲月痕跡, 一瓶搞定!!

使用方法 : 每日早晚化妝水後, 取適量塗抹於頸部、兩頰及下巴部位, 以掌心及虎口順著頰邊朝太陽穴方向, 由下往上輕輕按摩至完全吸收即可。



St. Clare 為人熟悉既係一套 3支既去黑頭套裝, 而呢支係緊緻精華, 大大個字寫住 7 + 1 既
紅色樽身, 好易認





質地係 lotion 狀, 但一 d 都唔 lup, 吸收後好爽, 補濕力唔錯, 夏天單用佢都夠





我塊面好包, 好勁雙下巴, 而且頸紋仲好深添, 呢支精華真係啱晒, 除左可以解決包包面, 仲可以抗老化添, 精華係白色乳液狀, 推開係好薄身既, 完全唔 lup, 因為按摩要用足夠份量, 唔係好易拉鬆皮膚有反效果, 全面連頸我會按 3-4泵, 好似好多咁, 但一支有 50ml, 較平時用開既精華多, 所以都唔需要慳住用, 使用頭 3-4 日, 第一個感覺係膚色均勻左, 印都淡左少少, 到 7-10日, 開始發覺發覺面珠及雙下巴變得緊緻左, 上星期約左個朋友出黎行街, 我地有一個月無見, 佢一見到我就話我塊面瘦左, 明顯面形尖左, 問我係咪減肥添, haha, 真係估唔到用咁短時間已經開始見效, 不過我頸紋實在太深啦, 效果唔明顯, 需要再用耐 d 時間啦


沒有留言:

張貼留言