2011年4月25日 星期一

Clinelle Brightening Serum

名 稱 : Clinelle Brightening Serum
價 格 : $220
容 量 : 20ml

 
產品介紹 :

高效 Melaslow 酵素抑制劑及 Belides 雛菊亮白因子成份, 深層淨白肌膚、減退色斑、改善暗啞膚色, 添加了補水成份有效保持肌膚水份並亮澤肌膚。









Clinelle 品牌既產品均有 6NOs 原則, 絕不含6種刺激成份, 包括人造香料, 人造色素, 導致粉刺成份, 礦物油, SD酒精, 羊毛脂, 另採用 100% 植物萃取物、維他命和天然然香薰油。特別適合敏感和容易長粉刺的肌膚。

淡黃色 gel 狀, 無咩香味, 質地推開都幾薄身易吸收, 吸收後唔算爽身, 但都唔會好 lup, 補濕效果 ok, 但美白淡減就唔多顯著啦, 而且 20ml 都用得幾快, 早晚用既話, 一個月都可以用完 lu

2 則留言:

  1. 好野, 你都係度! 其實我見你留message比我, 但係我無得reply, 只係可以留多個reply比你, 唔係好知你睇唔睇到wor~~

    回覆刪除
  2. 係呀, 我有時都係再睇返你個 post, 先知你 reply 左我咋...

    回覆刪除