2011年2月23日 星期三

Isa Knox 紅參水霜 & Ultimate Luxury Cream

睇開我 blog 都知我有用過唔少 Isa Knox 既產品, 好耐之前係 Isa Knox 買左 d skincare (回顧按此), 有部份用左, 但有 d 仲未開, 係時候要開下黎用啦

Red Ginseng Juice Cream 紅參水霜
$376 / 50ml
增強肌膚保濕能力,幫助肌膚袪火降溫,舒緩肌膚過敏不適。



見呢排敏感, 買時 BA 話可以降紅, 就開黎用下啦, 個包裝好靚, 仲好大盒, 擺係檯都幾阻地方... 但我呢個係舊版, 而家轉左新版個樣有少少唔同, 但個名就差唔多


蝦肉色 gel cream 狀質地, 感覺有 d 似 clinique MSE 咁, 打開聞到好濃既人參味, 雖然係 gel cream 狀, 推開都好水, 我會搽厚少少, 按一陣等皮膚慢慢吸收, 吸收後唔 lup, 但補濕度都唔錯, 已經用左半罌啦



Ultimate Luxury Cream 極緻全效再生青春面霜 $1280 / 50ml
活化細胞,淨化肌膚,增強肌膚免疫力,高效抗氧,並促 進血液循環。


早 排仲有 d 乾, 淨用紅參 cream 面珠位好似差少少, 就開埋 Luxury Cream 黎用啦, 呢個係之前買精華 set 送既 15ml cream, 原價好貴我一定唔會買, 唔好睇佢細細罌咁, 好襟用, 質地似牛油, 淡黃色膏狀, 有 d 金色粒子, 唔會好杰, 好似體溫令佢溶化左咁, 金色粒子輕按就會爆開, 份量唔多唔算好 lup, 所以只會用完 lotion / cream 再搽係較乾既位置, 唔會全面用啦


用 左一個月, 雖然對敏感無乜幫助, 但搽係敏感位置亦無令皮膚不適, 唔會有拮 / 拿, 補濕度唔錯, 紅參 cream 唔 lup 但唔會過份清爽, 使用後水油份都提升左唔少, 而有油份, 乾燥天氣好啱用, 吸收後唔會變得油 lup lup, isa knox 用過佢唔少野, 大部份都唔錯, 價錢又合理, Luxury Cream 雖然貴, 但真係好襟用, 過左冬天都未必用得完...
 

沒有留言:

張貼留言