2010年7月7日 星期三

購物 : SaSa + 淘寶美甲用品

又買左野啦, 今次全部都係同指甲有關果喎
上個月係 SaSa Facebook Fans Page 見到有呢隻粉紅 Bear Bear $29.9 換購, 已經好想買啦, 因為我係 APM Logon 見過賣 $69 架, 但要買滿 $100 先可以買, 但呢排又無咩要買, 咁上星期去左玩甲, 見屋企支洗甲水就用完, 就去 sasa 望下, 買左 Kate 既洗甲水 $28, 諗住買多少少野夠 $100 啦, 點知俾我見到宣傳板改左買任何野已經可以加錢換 Bear Bear 啦, 呵呵, 實在太好, 好彩忍下手咋~~ 支原子筆都幾好寫喎!!



Join 左 Elyse 既淘寶美甲用品團, 買左以下既野, 抹布, 磨甲器, 3支甲油, 加埋運費都唔洗 $50, 抵~~



甲油搽出黎都 ok, 幾易搽, 但 d 色好我係網見到差少少, 尤其最左邊果隻藕白色






搽上手, 左邊果支唔夠白, 我初初以為好似麻雀 (唔係識飛果 d) 既米白色, 點知係奶茶色, 同埋唔算好實色, 要左兩層都仲見到少少指甲色, 所以見我搽到好厚, haha, 第三支酒紅色就好靚啦, 像真度好高, 搽一層已經好顯色啦

沒有留言:

張貼留言