2010年5月30日 星期日

Carmex 青蘋果修護潤唇膏

名 稱 : Carmex Moisturizing Lip Balm - Green Apple
價 格 : $18
容 量 : 4.25g

 
產品介紹 :

1935年美國 Mr. Woelbing 研發成功, 70 多年的暢銷傳奇, 全世界平均每分鐘銷售 129 支, 相較於市售一般護唇膏, Carmex 擁有獨特天然秘方, 輕輕一抹就能輕鬆解決唇部的保養與護理問題
適用乾裂、脫皮、凍傷的唇部達到保濕、潤濕、修護。最多好萊塢明星使用口紅前的最佳護唇產品, 同時也是卸妝後, 最佳的唇部護理保養品。



包裝同普通既士多啤梨, 草莓味好唔同, 綠色蓋好易認






之前係台灣見過, 應該係啱啱出, 但計返港幣唔算好平, 所以無買, 點知無耐俾我係卓悅見到, 仲平過台灣同原味果款添, 即買啦, 不過都買左好耐, 因為盒 rosebud 實在太襟用啦, 到近先開黎用, 用左差唔多2個月啦

淡黃色膏狀, 香味我覺得唔似蘋果, 反而似啤梨多 d 喎, haha, 仲有少少薄荷味, 搽完個咀會涼涼地, 我個人唔太鍾意搽完個咀會涼既潤唇膏, 但呢款唔係好勁, 都可以接受, 同埋涼既感覺唔會 keep 好耐

初初開時質地好硬, 要用力及搽多幾層先夠潤, 好驚咁樣會拉扯到唇紋加深, 好彩用得一排及天氣轉熱, 質地變軟左, 但都比一般潤唇膏硬 d, 而且蠟質重, 搽完感覺有 d sticky, 但因為黏相對就好持久囉


個樽既設計比較怪, 扭個潤唇膏出黎時會有 "卡卡" 聲, 同埋扭左出黎係好難扭返入去, 所以我都唔敢成日扭, 我覺得佢會好易爛

沒有留言:

張貼留言