2009年2月14日 星期六

Be My Valentine's

祝各位情人節快樂呀!!
今年情人節前病左, 所以今日都無乜心機, 出到街藥力發作, 好攰呀, 好似呆雞咁, 所以好早就返屋企休息啦。

男友送既情人節禮物, Clinique Lipgloss 係我叫佢買既, haha, The Body Shop 新出櫻花 Body Butter, 有次同佢行街, 我話好香, 佢靜雞雞買左, 但未到情人節已經送左俾我啦, 哈哈
至於盒 Agnes b 朱古力粒粒係一個女仔朋友送既, 但我覺得 Godiva 好味 d



我都唔執輸, 送左排 Agnes b 朱古力俾男友, 佢鍾意食芝士, 呢款係芝士味架, 但男友話怪怪地, 好似朱古力 + 卡夫芝士咁, 又甜又鹹喎~~



打開入面係咁架, 都幾靚, 有晒 Agnes b 既 Logo



點知送完朱古力俾男友, 佢又拎左份 Crabtree 出黎喎... ...



原來係 Rose Hand Cream, haha, 真鬼馬呀!!!

沒有留言:

張貼留言