2009年1月1日 星期四

清貨 - 2008年12月



Nivea Sun Protect SPF30
有少少滋潤既防曬, 但唔會 lup, 用黎搽身唔錯, 唔會乾到起白皮, 容量有 125ml, 都夠用2-3個月。


彩豐行 Ki 甘草酸充電柔滑面膜
個 盒放左牛爾 mask, 唔記得影相, 呢個 mask 好得意, 買返黎係分開上下兩層, 一層係 cream, 一層係 gel, 第一次用要將兩層溝埋先得, 咁就補濕加滋潤, 質地有少少似 Fancl 既乳酪 mask, 但較滋潤, 過水後有少少油, 所以冬天乾燥時都幾夠潤, 但我覺得 Ki 既美白 mask 好用 D。


Carmex Lip Balm (Tube)
好多人話佢陣味難聞, 我又唔太覺喎, 可能嗅覺遲鈍, haha, 佢夠潤唔黐咀, 都幾持久, 比 Vaseline 好用, 無咁杰身, 而且一支可以用好耐, 係台灣網見到新出左三款, 有青蘋果, 芒果, 桃, 我去到淨係見到芒果咋, 下次或者買士多啤梨, 如果出左青蘋果都想買黎試下。

Biore Cleansing Oil 

呢個唔洗多講啦, 見我買咁多支就知好用啦, 真係平靚正, 濕手都用得, 易乳化, 過水後唔會油淋淋咁, 最好係佢唔會塞毛孔令我出粒粒嘛, 之前用過植村秀、DHC都令我爛面, 好慘!!!

Clinda-M 暗瘡水
呢個係泰國牌子, 之前朋友去泰國旅行托佢買既, 好平, 大約港幣十幾蚊, 有暗瘡既位用浸濕化妝棉敷幾有效, 但都好勁酒精味, 如果有消炎功效既 Toner 都做到, 另外仲有支去印 Gel 都係好平, 但對我既暗瘡印好似無乜效。


The Body Shop Rich Plum Body Butter
聖誕限量版, 係紫洋梅味, 甜甜地好香, 沖完涼後用彩豐 body oil 後再搽 body butter, 好夠潤, 香港都 keep 到好耐。





Sample :

雪花秀滋陰乳液
雪花秀雪映冰肌美白精華 x 4
雪花秀雪映冰肌滋晶水液 x 2
雪花秀順行潔顏泡沫
雪花秀溫補面霜
Curel 藥用化粧水
Dermalogica Intensive Eye Repair
O'slee SB Firming UV Protection Lotion SPF18
O'slee SB Lines Free Repair Night Cream
DHC Velvet Skin Coat
Vichy Whitening Essence
Dr. Sara Caviar Extract Brightening & Whitening Mask
彩豐Ki角鯊烷水療霜

 

沒有留言:

張貼留言